اجتماعی

بارش برف در البرز تا عصر فردا ادامه دارد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش‌بینی بارش برف و باران تا عصر جمعه خبر داد و گفت: روند کاهش محسوس دما و یخبندان طی روز‌های آینده دور از انتظار نیست.تسنیم: آرش بهاروند گفت: تحلیل آخرین الگوی پیش‌یابی حاکی از گذر متناوب امواج ناپایدار از امروز تا عصر جمعه از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن بارش برف و در بعضی ساعات بارش باران در استان پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: روند کاهش محسوس دما و یخبندان فراگیر تا دوشنبه هفته آینده در استان مورد انتظار است. سفری خاطره انگیز با رزرو اقامتگاه از جاباما رزرو اقامتگاه تبلیغ
مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: رگبار پراکنده و کولاک برف، انباشت برف، وزش باد شدید و کاهش محسوس دما از مخاطراتی است که تا روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.
بهاروند احمدی با بیان اینکه سقوط بهمن و ریزش سنگ در ترددهای شهری و بین‌شهری و کاهش دید و لغزندگی در سطح جاده‌های استان قابل انتظار است، عنوان کرد: مسافران از تردد در جاده‌های کوهستانی به دلیل خطر سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری کنند.
وی ادامه داد: از تمام مسافران و شهروندان درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند و در صورت لزوم سفر، لباس‌های مناسب و گرم و همچنین غذا به همراه داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا