ورزشی

تختی، نمونه یک الگوی رفتاری است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: آنچه در اذهان مردم باقی می‌ماند منش پهلوانی و مردم داری یک قهرمان است و تختی نمونه مطلوب یک الگوی رفتاری است.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آقای سید مناف هاشمی، دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک امروز ۱۷ دی با حضور بر سر مزار مرحوم تختی در ابن بابویه، یاد و خاطره این پهلوان مردمی و قهرمان افتخار آفرین ورزش کشور را گرامی داشت و با جمعی از پیشکسوتان کشتی و سایر رشته‌های ورزشی دیدار و گفتگو کرد.
وی در حاشیه مراسم بزرگداشت جهان پهلوان تختی، گفت: تختی نه فقط به جامعه ورزش بلکه به ملت بزرگ ایران تعلق دارد و علاوه بر حوزه ورزش قهرمانی در سایر بخش‌ها با منش پهلوانی خدمت رسانده که هیچ وقت فراموش نشده و نخواهد شد و به همین دلیل مراسم او از سوی مردم، خودجوش و سال به سال پر رنگ‌تر برگزار می‌شود چرا که تختی یکی از کسانی است که جوانان و ورزشکاران ما بعد از مولا علی علیه السلام جوانمردی و فتوت را از او الگو گرفته‌اند.
هاشمی افزود: جدای از کسب مدال و افتخار، آنچه تا سالیان سال در اذهان مردم باقی می‌ماند منش پهلوانی و مردم داری یک قهرمان است و تختی نمونه مطلوب یک الگوی رفتاری است که همواره از سوی ورزشکاران کشورمان مورد توجه بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا