اجتماعی

کشف ۶ میلیارد تومان لوازم آشپزخانه قاچاق در شهرری

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

حوادث رکنا: ۲۷۱ هزار قلم انواع لوازم آشپزخانه قاچاق با ارزش ۶ میلیارد تومان کشف شد.به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالا قاچاق در محدوده خیابان شهید رجائی شمال شدند.
ایشان عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی در انباری در خیابان شهید رجائی شمال تخلیه و دپو گردیده که کالای خارجی را توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می نماید.
جناب سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نگردیده و مشاهده می نمایند مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع لوازم آشپزخانه خارجی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مربوط به سال ۱۳۹۴ می باشد و مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی می باشد.
این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل: تعداد ۲۷۱۸۰۰ قلم انواع ست قاشق، چنگال و چاقو آشپزخانه به مارک ZDF ساخت کشور چین که سوله انبار پلمب، پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.
این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۶ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می گردد. از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا