ورزشی

ناپولی ۳-۰ فیورنتینا: یک پای فینال سوپرجام مشخص شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ناپولی در دیدار نیمه‌نهایی سوپرجام ایتالیا، فیورنتینا را با نتیجه ۳-۰ شکست داد.به گزارش “ورزش سه”، در اولین بازی از مرحله نیمه‌نهایی سوپرجام فوتبال ایتالیا، ناپولی و فیورنتینا در عربستان برابر یکدیگر ایستادند. در پایان شاگردان والتر ماتزاری با گل‌های جیووانی سیمئونه و آلسیو زربین به فینال صعود کردند.
ناپلی‌ها از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند و به‌نظر می‌رسید که آنها گل اول بازی را به ثمر خواهند رساند. همین اتفاق هم افتاد. در دقیقه ۹ شوت از راه دور پولیتانو با واکنش دروازه‌بان مواجه شد.
پس از چند حمله ناقص، در دقیقه ۲۲ خوان ژسوس پاسی زیبا را برای سیمئونه ارسال کرد. او با حرکت به سمت جلو به سمت راست محوطه جریمه رسید و با یک ضربه زیبا دروازه را باز کرد.
در ادامه فیورنتینا کمی جلو کشید و سعی داشت دروازه ناپولی را با تهدید جدی روبه‌رو کند اما هر کدام از شوت‌های بازیکنان این تیم به مدافعان ناپولی می‌خورد و بلاک می‌شد.
از معدود فرصت‌های جدی فیورنتینا در دقیقه ۴۱ اتفاق افتاد. جایی که شوت خطرناک و از راه دور بوناونتورا از کنار دروازه به بیرون رفت.
در دقیقه ۴۴ پس از خطای ماریو روی بر روی ایکنه فیورنتینا به ضربه پنالتی دست یافت. خود ایکنه پشت توپ قرار گرفت اما شوتش با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت تا نیمه اول با همان یک گل سیمئونه به اتمام برسد.
در نیمه دوم ناپلی‌ها به خوبی حریف را مهار کردند و به آنها اجازه خلق موقعیت ندادند. فیورنتینا فقط به شوت‌های از راه دور تکیه کرده بود که آنها هم ثمری نداشتند.
نیمه دوم بدون موقعیت خاصی دنبال می‌شد تا اینکه در دقایق پایانی ناپولی کار را تمام کرد. در دقیقه ۸۴ زربین با پاس دی‌لورنزو در مقابل دروازه حریف به توپ رسید و گل دوم را زد.
این بازیکن دو دقیقه هم دومین گل خودش را زد. او این‌بار با یک شوت از لبه محوطه جریمه توپ را به گوشه پایین سمت چپ دروازه فرستاد و بازی را ۳-۰ کرد.
در نهایت این دیدار با برتری ۳-۰ ناپولی خاتمه یافت. آنها در فینال به مصاف برنده دیدار اینتر و لاتزیو خواهند رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا