ورزشی

نادال هم یک‌سالگی قهرمانی مسی را تبریک گفت!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آکادمی رافائل نادال، اسطوره تنیس اسپانیایی، عکسی شامل یادگاری‌های امضا شده لیونل مسی را به مناسبت جشن سالگرد قهرمانی آرژانتین در جام جهانی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.به گزارش “ورزش سه”، یک سال پس از قهرمانی پیروزمندانه آرژانتین در جام جهانی مقابل فرانسه به رهبری کیلیان امباپه، این روز به جشن برای شناخت و تحسین عظمت مسی تبدیل شده است.
نادال که خودش یکی از بزرگترین تنیس‌بازان تاریخ است هم در این روز به لیونل مسی به روش خودش ادای احترام کرد. این ستاره اسپانیایی از طرفداران مطرح رئال مادرید است، اما هیچوقت احترام و علاقه خود را به لیونل مسی هم پنهان نکرده است و از جمله افرادی است که فوق ستاره آرژانتیتی را برترین بازیکن تاریخ فوتبال می‌دانند.
مسی کتیبه و لباسی به نادال هدیه داده بود که روی آن نوشته بود: “برای رافا، با عشق و تحسین بسیار” که اکنون رسماً در آکادمی ستاره تنیس به نمایش گذاشته شده است. آکادمی نادال یکی از مهمترین مراکز تربیت تنیس بازان جوان در اروپا است. رافا نادال ۲۲ عنوان گرند اسلم را در طول دوران حرفه ای خود به ثبت رسانده است، از جمله رکورد ۱۴ عنوان قهرمانی اوپن فرانسه که عملکردی خیره کننده محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا