ورزشی

استقلال هر روز ناکام تر از دیروز در نقل و انتقالات!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال تا به این جای کار سعید مهری و آرتور کوین یامگا را از دست داده است و تنها رافائل سیلوا را بخدمت گرفته است.جواد نکونام در پایان دور رفت بازی‌های لیگ برتر درخواست خود را مبنی بر جذب ۴، ۵ بازیکن جدید به باشگاه ارائه داد که بیشتر این بازیکنان لژیونر و مهره‌های کلیدی تیم‌های لیگ برتری بودند.
به گزارش خبرورزشی، با اعلام باشگاه استقلال مبنی بر اینکه امکان جذب بازیکن از لیست یک و دو وجود ندارد، جواد نکونام لیست سوم را به باشگاه ارایه داد که لیست سوم بازیکنانی چون محمد حسین اسلامی، مهدی تیکدری، فرشید باقری و … را در بر می‌گرفت.
با این حال تا به امروز باشگاه استقلال نتوانسته در جذب این بازیکنان هم قدم‌های اساسی بر دارد و به نظر می‌رسد مذاکرات باشگاه استقلال برای جذب این بازیکنان بدون نتیجه بوده است. البته در همه مذاکرات اینطور نبوده که باشگاه استقلال با پاسخ منفی باشگاه‌ها و بازیکنان مواجه شود و به نظر می‌رسد در برخی از پروسه‌ها این باشگاه استقلال بوده که نخواسته برای جذب بازیکن هزینه کند.
به طور مثال محمد حسین اسلامی بند فسخ قرارداد دارد. یعنی اینکه باشگاه استقلال می‌تواند با پرداخت حق و حقوق باشگاه ذوب آهن محمد حسین اسلامی را مال خو دکند و اگر این پول از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود، باشگاه ذوب آهن نمی‌تواند مانع از حضور این بازیکن در اردوی تیم آبی شود.
به نظر می‌رسد بند فسخ قرارداد محمد حسین اسلامی ۱۵ میلیارد تومان است اما باشگاه استقلال راضی به پرداخت این پول نمی‌شود! و حالا باشگاه پرسپولیس در تلاش است که این بازیکن را مال خود کند.
تنها راه چاره و عبور از این بحران این است که باشگاه استقلال روی لیست چهارم سوئیچ کند! تاکید جواد نکونام روی حضور بازیکنان بزرگ در ترکیب تیم به خاطر حضور فصل آینده تیم در لیگ قهرمانان آسیا است و البته گفته استقلال تیم بزرگی است و باید بازیکن بزرگ و به زعم برخی کهکشانی جذب کند. بی شک اگر باشگاه استقلال برای خرید بازیکن مذاکره و هزینه نکند، جذب بازیکن از لیست چهارم هم غیر ممکن خواهد بود.
استقلال تا به این جای کار سعید مهری و آرتور کوین یامگا را از دست داده است و تنها رافائل سیلوا را بخدمت گرفته است. به واقع در حال حاضر استقلال یک بازیکن کمتر دارد و این در حالی است که رقبای تیم استقلال در مسیر قهرمانی لیگ برتر به این خاطر که این فصل در لیگ قهرمانان آسیا حاضر بودند، یک بازیکن به نسبت دیگر تیم‌ها می‌توانند بیشتر داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا