ورزشی

تصمیم مهمی که سرمربی استقلال در استادیوم قایقران گرفت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تیم استقلال در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم سیروس قایقران در برابر تیم ملوان به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.مصاف استقلال با ملوان اولین حضور جلال الدین ماشاریپوف،  کاپیتان تیم ملی ازبکستان در ترکیب ثابت آبی‌ها بود. البته او می توانست در بازی با صنعت نفت اولین بازی خود را برای استقلال تجربه کند اما ترجیح جواد نکونام این بود که در بازی با ملوان این بازیکن را به میدان بفرستد.
نکته جالب در مورد حضور جلال الدین ماشاریپوف در ترکیب استقلال پست متفاوت او به نسبت بازی در تیم ملی ازبکستان بود و این نشان می دهد که جواد نکونام در مورد این بازیکن تصمیم مهمی گرفته است. در حالی که این بازیکن در تیم ملی ازبکستان و در بیشتر تیم‌های باشگاهی در پست پلی میکر یا وینگر به میدان رفت، در بازی با ملوان در پست مهاجم برای استقلال بازی کرد. این حربه جواد نکونان موثر واقع شد و کاپیتان تیم ملی ازبکستان زننده تک گل تیم استقلال در استادیوم سیروس قایقران بود.
در حالی سرمربی تیم استقلال این تصمیم مهم را گرفت که استقلال در ترکیب مهرداد محمدی، پیمان بابایی و آرمان رمضانی را به عنوان مهاجم در اختیار داشت اما ترجیح جواد نکونام استفاده از ماشاریپوف بود. کاپیتان تیم ملی ازبکستان با گلی که به تیم ملوان زد، نشان داد که بازی در پست مهاجم را هم بلد است و می تواند برای استقلال یک مهاجم خوب باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا