ورزشی

اریک تن‌هاخ در یونایتد محدود می‌شود!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سر جیم رتکلیف پس از خرید ۲۵ درصد از سهام باشگاه منچستر یونایتد، برنامه‌های بزرگی برای این باشگاه دارد.به گزارش “ورزش سه”، سر جیم رتکلیف برنامه‌های بزرگی برای منچستر یونایتد دارد اما برای تحقق این برنامه‌ها باید به کوهی از مشکلات غلبه کند. قرارداد ۱.۳ میلیارد پوندی او که ۲۵ درصد از باشگاه را با آن خریداری کرده باعث می‌شود که کنترل مسئولیت‌های فوتبالی را به عهده بگیرد.
یکی از چیزهایی که رتکلیف را راضی به خرید منچستر یونایتد کرده است همین به دست گرفتن امور فوتبالی باشگاه است. او می‌خواهد کارهای زیادی انجام دهد و باشگاه را به اوج ببرد.
به گزارش ایونینگ استاندارد، او می‌خواهد برای این کار از سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای شیاطین سرخ مشاوره بگیرد. در همین حین انتظار می‌رود نقش اریک تن‌هاخ نیز در باشگاه تغییر کند.
رتکلیف که در فرانسه نیز سهام چند باشگاه ورزشی از جمله نیس را در اختیار دارد، پس از تایید لیگ برتر که انتظار می‌رود چهار تا شش هفته طول بکشد، بر منچستر یونایتد نیز نظارت خواهد کرد.سپس او و گروهش مسئول‌ همه چیز در امور فوتبالی خواهند بود. از جمله قراردادها، استخدام و اخراج مربیان و کارکنان باشگاه.
با وجود عملکرد ضعیف یونایتد در این فصل آنها برنامه‌ای برای اخراج تن‌هاخ ندارند اما نقش او در باشگاه تغییر خواهد کرد و فقط بر روی مربی‌گری تمرکز می‌کند و مسئولیت انتخاب بازیکنان از او گرفته می‌شود. رتکلیف می‌خواهد سیاست‌ها را تغییر دهد و از مدل منچسترسیتی استفاده کند، جایی که فران سوریانو و تکسیکی بگریستین، بازیکنان مناسبی را برای ترکیب مدنظر پپ گواردیولا پیدا و به او معرفی می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا