اقتصادیخبر ویژهصنعت،معدن و تجارت

افتتاح ۴۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۲۳ هزار میلیارد تومانی از ابتدای پویش ملی “تولید، تداوم امید”/ تکمیل و بهره برداری۶۳ طرح بازرگانی، صنعتی و معدنی تا هفته دهم پویش

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از شاتا، در سال ۱۳۹۹ که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده است، ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام که اثربخشی بالایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارند، با حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال ۴۰ هزارنفر در قالب پویش ملی “تولید، تداوم امید” توسط مقامات ملی و استانی به صورت هفتگی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

از این طرح‌های مهم، تا پایان هفته دهم پویش، تعداد ۶۳ طرح بازرگانی، صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بیش از ۵۴ هزار میلیارد تومان و اشتغال حدود ۱۳ هزار نفر در ۲۲ استان تکمیل شده است.

افتتاح همزمان ۳ طرح صنعتی و معدنی با دستور رئیس جمهور در هفته دهم پویش ملی “تولید، تداوم امید”

امروز و در هفته دهم پویش ملی “تولید، تداوم امید” و همزمان با هفته دولت، ۳ طرح بزرگ صنعتی و معدنی با دستور ویدئو کنفرانسی دکتر حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان به بهره‌برداری می‌رسد.

این سه طرح در زمینه تولید آهن اسفنجی، کامیون کشنده و شمش طلا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲ هزار ۶۹۵ میلیاردتومان برای ۹۵۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا