ورزشی

فوتبال در یکسوی اصفهان زنده شد (عکس)

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن از روز شنبه (۲۳ دی ماه) در مجموعی ورزشی ملت آغاز شد.به گزارش “ورزش‌سه”، بی‌شک خوش بین ترین هوادار ذوب آهن هم فکر نمی‌کرد تیمش در پایان نیم فصل اول مسابقات رتبه پنجم را پس از سرخابی‌ها، تراکتور و سپاهان به عنوان ۴ مدعی همیشگی فوتبال ایران در اختیار داشته باشد.
با این حال یکبار دیگر مشخص شد که جذب مربی بادانش و کاربلد می‌تواند حتی ساختار نامناسب را هم حتی در کوتاه مدت تغییر دهد و این کاری بود که محمد ربیعی در ذوب آهن کرد.
سبزپوشان اصفهانی پس از جدایی امیر قلعه‌نویی در لیگ هفدهم که فصل را با نایب قهرمانی تمام کردند، دچار بحرانی طولانی شدند و طی ۵ فصل گذشته چند مرتبه تا آستانه سقوط هم پیش رفتند تا اینکه با حضور مهدی تارتار کمی ذوب آهن از قعر جدول فاصله گرفت.
البته این پایان آرزوهای ربیعی نیست و او می‌خواهد تیمش به مانند نیم فصل اول در نیمه دوم مسابقات هم سخت‌گیر و ترسناک باشد؛ پس تمرینات این تیم از روز شنبه با بازگشت خودش از مسافرت و استراحتی چند روزه آغاز شد تا کار جدی برای حفظ و بهبود جایگاه پنجمی به صورت رسمی آغاز شده باشد.
گفتنی است ذوب آهن باید خودش را پیش از ورود به مسابقات لیگ برتر آماده مصاف برابر تیم کیا کند که در جام حذفی به این تیم برخورد کرده و دیداری غیرقابل پیش بینی پیش روی ربیعی و شاگردانش قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا