سیاسی

ترور‌ فرماندهان مقاومت نشان از شکست همه‌جانبه صهیونیست‌ها است

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حجت‌الاسلام شهریاری گفت: باید هوشیار‌تر از گذشته از دارایی‌ها و منابع انسانی خود مراقبت کنیم. این پیامی است که باید به جبهه مقاومت داد که با هوشیاری بیشتری نسبت به محافظت از شخصیت‌های خود اقدام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: آنچه که ما امروز در صحنه شاهدش هستیم آن است که توانستیم ارتباطات خود را با جهان اسلام گسترش دهیم.
وی ادامه داد: ارتباطات ما با عربستان سعودی و کشور‌های دیگر که در گذشته در حالت تعارض بوده، امروز  به تعادل و همکاری رسیده و اکنون تنش‌ها بین کشور‌های اسلامی کاهش پیدا کرده است.
شهریاری گفت: مسائل و توفیقاتی که در جبهه‌های عراق و سوریه محقق شد و جبهه مقاومت پیروزی‌های زیادی در این مناطق به دست آورد و صحنه را به دست گرفته به صورت طبیعی ما موفق شدیم که تا حدود زیادی شاهد پیروزی‌های جبهه مقاومت باشیم.
وی ادامه داد: همچنین در مقابل عده‌ای در صدد ایجاد ارتباط با رژیم صهیونیستی بودند به دلیل بیداری جهانی که امروز در تمامی کشور‌های شاهدش هستیم آن دولت‌ها نمی‌توانند پروژه‌های صهیونیستی پیشین خود را دنبال کنند و طبیعتا مردم آن‌ها مقاومت می‌کنند و بیداری که حاصل شده موجب می‌شود که نتوانند پروژه‌های همکاری با صهیونیست‌ها را ادامه دهند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در ارتباط با ترور‌هایی که این روز‌ها صهیونیست‌ها بر علیه فرماندهین ارشد مقاومت انجام داده است اظهار کرد: موضوع مشخص آن است که رژیم صهیونیستی به دلیل آن که در میدان نتوانسته است پیروزی به دست آورد. به سمت تلاش‌های منفرد روی آورده است. این که افراد خاصی را به صورت شخصی مورد هدف قرار دهیم نشان می‌دهد که این‌ها در زمین و جغرافیا موفق نشده اند و لذا به سراغ ترور انسان‌های خاص رفتند.
وی ادامه داد: ما باید هوشمند‌تر و هوشیار‌تر از گذشته از دارایی‌ها و منابع انسانی خود مراقبت کنیم. این پیامی است که باید به جبهه مقاومت داد که با هوشیاری بیشتری نسبت به محافظت از شخصیت‌های خودشان اقدام کنند و در کنار آن باید به نحو غیر متقارن پاسخ‌های مناسبی را جبهه مقاومت به این نوع تلاش‌های مذبوهانه صهیونیست‌ها بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا