ورزشی

قرارداد آینده‌دارترین والیبالیست جهان تمدید شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

آینده‌دارترین والیبالیست دنیا با باشگاه خود تمدید کرد.به گزارش “ورزش سه”، باشگاه لوبه ایتالیا از تمدید قرارداد با الکساندر نیکولوف دریافت کننده قدرتی خود خبر داد و تا سال ۲۰۲۸ این ستاره والیبال دنیا را در تیم خود حفظ کرد.
مدیر باشگاه لوبه پس از این تمدید قرارداد اعلام کرد که باشگاه در راستای جوان‌سازی تیم دست به تمدید قرارداد الکساندر نیکولوف غول بالکان زده است.
نیکولوف که سابقه حضور در لیگ آمریکا را نیز دارد از سال ۲۰۲۲ وارد لوبه شده است و در حال حاضر ستاره این باشگاه محسوب می‌شود. نیکولوف پس از تمدید قرارداد در مصاحبه‌ای از تمدید قرارداد خود ابراز خوشحالی کرد و گفت: “من بسیار خوشحالم هستم و از باشگاه لوبه برای این فرصت جدید تشکر می‌کنم. می‌خواهم  قدردانی خود را از کسانی که با حمایت من برای رسیدن به این هدف کمک کرده‌اند، تشکر کنم. حضور من در سوپرلیگای ایتالیا و باشگاه لوبه باعث رشد من به عنوان یک بازیکن و همچنین از دیدگاه انسانی شده است. من به کار روی خودم ادامه خواهم داد تا بازی خود را اصلاح کنم و حتی از نظر ذهنی آمادگی بیشتری داشته باشم.
شاید واضح باشد، اما اگر تصمیم به تمدید قرارداد گرفتم به این دلیل است که محیطی عالی در اینجا پیدا کردم و باشگاه لوبه را خانه خود می‌دانم. برای من مهم است که اعتماد همه مدیران و کارکنان را داشته باشم، همان‌طور که باید روی هواداران هم حساب کرد. هواداران ما به کل تیم نزدیک هستند و به ما کمک می‌کنند تا بر مشکلات غلبه کنیم. می‌خواهم با تشویق آنها به بازی ادامه دهم و آنها را خوشحال کنیم. من رویای کسب عناوین زیادی را با این باشگاه در سر می‌پرورانم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا