خبر ویژهمدیریت شهری

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد: افزایش سهم میادین میوه و تره بار در تامین مایحتاج روزانه شهروندان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

سید سعید راد با تاکید بر سهم قابل توجه میادین میوه و تره بار در سبد خرید خانواده‌ها، افزود: میانگین خرده فروشی بخش قابل توجهی از انواع محصولات در این مراکز دو برابر شده است و این نشان‌دهنده آن است که با افزایش تنوع و کیفیت محصولات و خدماتی که در میادین میوه و تره بار ارائه می‌‌دهیم، توانسته‌ایم رضایتمندی شهروندان را جلب کنیم.

وی با اشاره به شرایط دشوار معیشتی موجود، اظهار کرد: با توجه به اختلاف ۴۰ درصدی قیمت محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر، خرید از این مراکز موجب صرفه جویی قابل ملاحظه‌ای در هزینه خانواده‌ها می‌شود.
راد با تاکید بر لزوم مدیریت زمان به سبب زندگی در کلان شهر تهران و مسائل محیط زیستی نظیر آلودگی هوا، اظهار کرد: دسترسی آسان به میادین میوه و تره بار با کاهش سفرهای درون‌شهری، نه تنها در کاهش اتلاف وقت شهروندان موثر بوده، بلکه موجب کاهش مصرف سوخت و جلوگیری در آلودگی هوا نیز می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به طرح توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار، خاطرنشان کرد: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته و طبق یک برنامه زمان‌بندی شده، تلاش می‌کنیم تا شهروندان در تمام مناطق و محلات تهران برای تهیه مایحتاج روزانه خود، در کم‌ترین زمان به میادین و بازارهای میوه وتره بار دسترسی داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا