ورزشی

خمس راه قهرمانی تراکتور را نشان داد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پاکو خمس می‌گوید ثبات راه قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در لیگ برتر ایران است.به گزارش “ورزش سه”، سالن نشست خبری باشگاه تراکتور روز شلوغی را با حضور خبرنگاران و البته پاکو خمس سپری کرد. جایی که او به شدت در مورد شکست مقابل پرسپولیس، استقلال و سپاهان مورد سوال قرار گرفت و البته در یک جایی به یک پرسش دیگر بر خورد: هواداران تراکتور که عاشق تیم هستند، به چیزی جز قهرمانی رضایت نخواهند داد؟
* مربیان تیم را قهرمان نمی‌کنندمن هم عاشق این تیم هستم اما در هیچ کجای دنیا، مربیان نیستند که قهرمان لیگ می‌شوند، بلکه تیم‌ها هستند. من دوست دارم که تراکتور قهرمان شود، هواداران دوست دارند که تراکتور قهرمان شود، شما خبرنگاران هم خیلی دوست دارید که تراکتور قهرمان شود. همه دوست داریم یک روز قهرمانی تراکتور را ببینیم و فکر می‌کنم هر سال داستان همین و همه دوست دارند تراکتور قهرمان شود.
* چرا تراکتور قهرمان نمی‌شود؟سوال من این است: پس چرا هیچوقت قهرمان نشده؟ پاسخش بسیار ساده است. چون فقط آرزو داشتن و خواستن کفایت نمی‌کند. باید شایستگی‌هایت را نشان بدهی، با بهترین‌ها رقابت کنی و کل سال را در رده‌های بالا برای عنوان قهرمانی بجنگی و این خیلی سخت است. چیز ساده‌ای نیست و نکته اینجاست که اگر این هدف محقق نشود، به این معنی نیست که همه چیز فاجعه بوده است. ما باید هر چیزی را با دید وسیع‌تری تحلیل کنیم. ما هم دوست داریم ببریم و قهرمان شویم.
* اگر سوم شویم، فاجعه است؟فرض کنید که در نهایت سوم شویم؛ در آن صورت به نظر شما ما فصل خیلی بدی را پشت سر گذاشتیم و شکست مفتضحانه‌ای خوردیم؟ قهرمان شدن بسیار دشوار است و در لیگ ایران هم که دشوارتر از حد معمول است. همانطور که می‌بینیم هر تیمی می‌تواند تیم دیگر را ببرد. بنابراین رسیدن به سطحی که بتوانیم با استقلال، سپاهان و پرسپولیس رقابت کنیم، خیلی سخت است.
* باید تلاش کنیم تا قهرمان شویمما باید تلاش‌مان را بکنیم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم اما در نهایت اگر قهرمانی محقق نشود، به این معنی نیست که همه چیز فاجعه بار بوده و تراژدی بزرگی رخ داده و شکست مفتضحانه‌ای پیش آمده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا