ورزشی

ستاره سابق لیورپول می‌خواهد از عربستان فرار کند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روبرتو فیرمینو، مهاجم الاهلی عربستان، بعد از انجام ۱۸ مسابقه با این تیم قصد دارد از لیگ عربستان جدا شود.به گزارش “ورزش سه”، فیرمینو بعد از اینکه در تابستان لیورپول با او تمدید نکرد با قراردادی سه ساله به الاهلی پیوست. گفته می‌شود این ستاره ۳۲ ساله برزیلی با دستمزد خالص ۲۰ میلیون یورو در سال به این تیم پیوسته است.
او در کنار بازیکنانی مانند ریاض محرز، فرانک کسیه و آلن سن ماکسیمین در استادیوم کینگ عبدالله اسپورت سیتی کارش را شروع کرد.
و در اولین بازی خود مقابل الحزم هت‌تریک کرد. با این حال، فیرمینو از آن زمان برای گلزنی با مشکل مواجه شده است. در واقع، پس از اینکه او در ۱۰ بازی موفق به یافتن دروازه نشد، هواداران او را در زمین هو کردند.
بر اساس گزارش نشریه فرانسوی فوت ۳۶۵، اکنون، مهاجم برزیلی در حال آماده شدن برای ترک تیم در ژانویه قرار دارد و ترجیح می‌دهد در تیمی دیگر در لیگ عربستان بازی نکند. فیرمینو از سیستم بازی الاهلی ناامید شده است و مورد توجه تیم‌هایی در لیگ انگلیس و ترکیه و همچنین سایر باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته است. الاهلی هم مایل است که به مهاجم سابق لیورپول اجازه دهد به‌صورت قرضی در ژانویه تیم را ترک کند اما ترجیح می‌دهد او در خاورمیانه بازی کند.
گفته می‌شود، شفیلد یونایتد، در لیگ برتر از مهم‌ترین تیم‌هایی است که دوست دارد این ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا