ورزشی

ژاوی: امیدوارم این ال‌کلاسیکو هم مثل سال قبل بشود!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا؛ گفت که امیدوار است که تیمش در فینال سوپر جام امسال هم مثل سال قبل رئال مادرید را شکست دهد.به گزارش “ورزش سه”، امشب اوساسونا و بارسلونا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه اول ریاض به مصاف هم رفتند و بارسا موفق شد با دو گل روبرت لواندوفسکی و لامینه یامال پیروز و حریف رئال مادرید در مسابقه نهایی یکشنبه شب شود. ژاوی در نشست خبری بعد از بازی از عملکرد تیمش رضایت کامل داشت.
پیروزی امشب مقابل اوساسونا؟”ما در همه دقایق بازی درخشانی انجام ندادیم، اما در زمین جدی و کنترل شده بودیم. در خیلی از مواقع تسلط کامل به بازی داشتیم. با گوندوگان و فرنکی در مرکز زمین همه چیز عالی بود. وقتی پدری وارد زمین شد، اوضاع بهتر هم شد. او مالکیت توپ را از دست نمی‌دهد و موقعیت‌سازی می‌کند و به تیم برتری می‌دهد.
خوشحالم زیرا هدف ما صعود به فینال بود و این کار را انجام دادیم. موقعیت‌های کافی ایجاد کردیم و شایسته برد بودیم.”
فینال دوباره مقابل رئال؟”امیدوارم مثل سال گذشته در فینال خوب بازی کنیم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و از بازی لذت خواهیم برد. ما انگیزه بیشتری از سال قبل داریم. این یک فینال عظیم است و ما باید نشان دهیم که می‌توانیم خوب بازی کنیم، بر آنها مسلط شویم و برنده شویم. وقت آن است که بهترین فوتبال خود را به نمایش بگذاریم.”
مصدومیت رافینیا؟”رافینیا از ناحیه همسترینگ احساس ناراحتی دارد. باید ببینیم که چه می‌شود.”
آخرین ال‌کلاسیکو را در لیگ در مونت خوئیک واگذار کردید؟”فکر می‌کنم در ال‌کلاسیکو لیگ، ما در بیشتر مواقع بازی بر آنها تسلط داشتیم. می‌توانم آن را با فینال فصل گذشته مقایسه کنم. فکر می‌کنم یکشنبه می‌توانیم دوباره بر آنها مسلط و برنده شویم.”
گلزنی لامینه یامال؟”لامینه کلا در حرکت با توپ فوق‌العاده است. او عملا توپ را از دست نمی‌دهد و در هر دوئل مسلط عمل می‌کند. جدای از گلی که زد، او بسیار خوب بود. او استعداد فوق‌العاده‌ای است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا