ورزشی

بالاتر از نویر و بقیه، کین رهبر بایرن مونیخ است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است هری کین رهبر حال حاضر تیم فعلی بایرن است.به گزارش “ورزش سه”، هری کین در تابستان گذشته با قراردادی حدود ۱۰۰ میلیون یورو از تاتنهام به بایرن مونیخ پیوست. کاپیتان تیم ملی انگلیس خیلی زود در مونیخ تبدیل به بازیکنی محبوب شد و با گلزنی‌های پیاپی خط حمله باواریایی‌ها را به پستی ترسناک برای حریفان تبدیل کرد.
هم در بوندسلیگا و هم در چمپیونزلیگ او بازیکنی بی‌رقیب است و کمتر کسی فکرش را می‌کرد که او اینقدر زود در ترکیب بایرن مونیخ جا بیفتد و بتواند گل‌های فراوانی به ثمر برساند.
رومنیگه که در طول فصل بارها از بهترین بازیکن تیمش تمجید کرده، در مصاحبه جدیدش باز هم به ستایش از او پرداخت. او در مورد شروع خوب کین در باشگاه گفت: «از ابتدا مطمئن بودم که او خوب خواهد بود. چیزی که در او از همه چیز بیشتر مرا تحت تاثیر قرار می‌دهد این است که او یک بازیکن تیمی است. او در هر متر دویدن فقط به خودش نگاه نمی‌کند و به دیگران هم فشار می‌آورد. گل‌ها فقط بخشی از کیفیت او هستند.
ما از داشتن هری خیلی خوشحالیم. از همان ابتدا متقاعد شدیم که به این نوع بازیکن نیاز داریم تا دوباره در این پست به خوبی تجهیز شویم. متأسفانه سایر بازیکنان نتوانستند ۴۰ تا ۵۰ گلی را که لواندوفسکی برای ما می‌زد را جبران کنند.»
رومنیگه درباره گلزنی‌های مداوم کین در بوندسلیگا گفت: «این احتمالاً عشق در نگاه اول هری با بوندسلیگا بود.»
در آخر درباره توانایی کین در رهبری تیم اضافه کرد: «او یک رهبر است، بدون شک او هم می‌خواهد همین‌طور باشد. این موضوع او را اذیت نمی‌کند. او رهبر تیم ماست و دوست دارد تیم را در این راه رهبری کند. او ذاتا اینگونه است و خوشحالم که چنین بازیکنی داریم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا