ورزشی

جنس مدافع عنوان قهرمانی برای هت‌تریک جور شد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شهداب یزد دوباره به یک تیم کامل و جذاب برای قهرمانی تبدیل شد.به گزارش “ورزش سه”، تیم شهداب یزد که در نیم فصل اول نتوانست نتایج فوق‌العا‌ده‌ای به عنوان قهرمان دو ساله لیگ برتر والیبال ایران بگیرد در نیم فصل دوم با چند خرید از جمله در پست دریافت کننده و حالا یک پاسور خارجی به یک مدعی تمام عیار تبدیل شده است.در واقع مدیریت این باشگاه انگار طاقت ندارد نقطه ضعفی در تیمش ببیند و اگر هم چنین چیزی وجود داشته باشد سریعا آن‌ را رفع و رجوع می‌کند. جذب پاسور صربستانی نیز مثالی برای این موضوع بود و ثابت کرد که مدیریت شهداب و در راس آن‌ها امیر شرافت با وسواس خاصی به دنبال هت‌تریک قهرمانی هستند.
میلوش آرسنوسکی پاسور صربستانی که در لیگ های صربستان و اسلوونی در تیم های خوبی بازی کرده است جایگزین مهدی مهدوی مصدوم شده تا شهداب یزد را با دیگر ستاره های تیم به هت‌تریک قهرمانی نزدیک تر کند. شهدابی ها در حال حاضر در رتبه دوم جدول حضور دارند و فردا باید به مصاف مس رفسنجان اوج گرفته بروند.
تمامی شواهد حاکی از آن است که این تیم همانند دو سال پیش که برای اولین بار قهرمان لیگ‌ برتر والیبال ایران شده بودند، به پیش می‌رود و باید دید شاگردان بهروز عطایی در تیم فولاد سیرجان ایرانیان که در حال حاضر یکه تاز لیگ هستند، اجازه هت تریک قهرمانی به شهدابی ها خواهند داد یا خیر. دو تیم شهداب یزد و فولاد سیرجان ایرانیان کامل ترین تیم های حال حاضر لیگ‌ والیبال ایران هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا