ورزشی

اسپالتی علیه مدیران سوپرلیگ: شما نمی‌فهمید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا، مخالفت خود از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا را ابراز کرد.به گزارش “ورزش سه”، لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، از ایده برپایی سوپرلیگ انتقاد کرد. او معتقد است افراد خاصی می‌خواهند ایده فوتبالی خود را به بقیه تحمیل کنند.
پس از اینکه فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از به رسمیت شناختن این تورنمنت خودداری کردند، دادگاه عالی اتحادیه اروپا اعتبار برگزاری سوپرلیگ را تایید کرد.
اسپالتی معتقد است که فوتبال به شکل سنتی خود ادامه خواهد داشت و هواداران در نهایت به فوتبالی که دوست دارند روی خواهند آورد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفت‌وگو با شبکه ایتالیایی رای اسپورت گفت: “به نظر می‌رسد که فقط افراد قوی می‌‌توانند قوانین را بنویسند. عده‌ای هستند که می‌خواهند ایده فوتبالی خودشان را به همه تحمیل کنند. آن‌ها نمی‌فهمند تا زمانی که توپ و دروازه‌بان وجود دارد مردم فوتبال سنتی مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند.”
در آوریل ۲۰۲۱، ۱۲ باشگاه بزرگ اروپا برنامه اساسی خود برای ایجاد سوپرلیگ را ارائه کردند تا این تورنمنت جایگزین لیگ قهرمانان اروپا شود؛ این ایده توسط اتحادیه فوتبال اروپا رد شد اما در ماه گذشته طبق رأی دادگاه، یوفا نمی‌تواند مانع از برگزاری آن شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا