ورزشی

اعتراف تلخ توخل در پایان مصاحبه!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

توماس توخل، سرمربی بایرن، به طور غیر مستقیم در مصاحبه امروزش با خبرنگار اسکای، تایید کرد که تمایل داشته به کارش در بایرن ادامه دهد.به گزارش “ورزش سه”، امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا بایرن میزبان لایپزیش بود و موفق شد با نتیجه ۲-۱ این تیم را شکست دهد. هر دو گل این بازی را برای بایرن هری کین به ثمر رساند. بایرن موفق شد روند سه شکست پیاپی را در همه رقابت‌ها بشکند و کین هم موفق شد دوباره به نوار گلزنی بازگردد. توماس توخل که از حالا مشخص است در پایان فصل تیم را ترک خواهد کرد، به سوالات خبرنگار اسکای در پایان بازی پاسخ داد.
پیروزی امشب؟”نیمه اول خیلی خوبی داشتیم، اما نتوانستیم گل بزنیم و جلو بیفتیم. نیمه دوم کمی کار دشوار شد. وقتی لایپزیش در حال حمله بود، گل اول را زدیم. پس از گل تساوی هم واکنش خوبی نشان دادیم. در مجموع، این یک برد شایسته بود.  برد امروز برای روحیه بازیکنان خوب است، برای حال همه ما در باشگاه خوب است.”
بازی رسیدن به یوشوا کیمیش در دفاع راست؟”او تنها بازیکنی در تیم بود که چندین بار در پست دفاع راست بازی کرده است. امشب هم خوب کار کرد. احتمال اینکه ما دوباره در مقابل فرایبورگ به او نیاز داشته باشیم بسیار زیاد است.”
مصدومیت لروی سانه؟” او تنها با گل‌ها و پاس گل‌ها قضاوت می‌شود. در حال حاضر فاز سختی برای او وجود دارد و زیاد توپ از دست می‌دهد. امروز هم او مجبور شد از زمین خارج شود زیرا درد داشت. او در حال حاضر کاملا آماده و از نظر بدنی بدون درد نیست. امروز از درد دندان‌هایش را بهم هم می‌جوید.”
گفته می‌شود با مدیران بایرن هفته پیش نشستی داشتید، آنها به شما گفته‌اند یا تابستان می‌روید یا همین حالا؟” نمی‌دانم این اطلاعات را از کجا می‌آورید. صحبت‌های آن نشست محرمانه می‌ماند.”
اما فرض کنید این گفتگو اتفاق نیفتاده بود. آیا در تابستان به کارتان ادامه می‌دادید؟” خیلی سوال اضافه می‌پرسید. دیگر نمی‌خواهم جواب بدهم.”(خبرنگاز باز هم ادامه می‌دهد) اما شما قرارداد داشتید؟” پس خودت جواب خودت را دادی.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا