ورزشی

دوقلوهای تکنیکی تیم ملی: تمرین زیباست!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مهدی قایدی و علی قلی‌زاده دو تن از تکنیکی‌ترین بازیکنان حاضر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ قطر به شمار می‌رود.به گزارش “ورزش‌سه”، بی‌خود نیست که نسل فعلی فوتبال ایران داعیه بهتر بودن نسبت به نسل ۹۸ را دارند که ستارگان نامداری همچون احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، خداداد عزیزی و علی دایی در آن حضور داشتند.
در نسل فعلی هم البته بازیکنانی وجود دارند که برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهند شد و البته این نسل فقط در چند بازیکن خلاصه نمی‌شود و به سادگی نمی‌توان از برخی نام‌های دیگر هم به سادگی عبور کرد.
به‌عنوان مثال می‌توان به مهدی قایدی و علی قلی‌زاده اشاره کرد. دو بازیکنی که در نگاه اول ذخیره‌های بازیکنان قدیمی‌تر به شمار می‌روند, اما به وقت هنرنمایی در زمین فوتبال چیزی از رقبایشان کم‌ ندارند و در رقابت‌های باشگاهی نیز این موضوع را به خوبی نشان داده‌اند.
درباره قایدی و قلی‌زاده نکته ویژه‌‌ای که آنها را نسبت به سایر بازیکنان تیم ملی متمایز می‌کند، سرعت و تکنیک‌ خیره‌کننده این دو وینگر چپ و راست است که با حرکت‌های نفوذی و در عرض ویران کننده‌ای که دارند، هر دفاعی را به زحمت می‌اندازند و البته در تمرینات نیز چالش بزرگی برای مدافعین تیم‌های خود ایجاد می‌کنند که البته به زیباتر و چالشی‌تر شدن تمرین هم کمک می‌کند؛ چیزی که این روزها در تیم ملی با حضور این دو بازیکن فانتزی شاهدش هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا