مدیریت شهری

همیاری و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات بافت فرسوده امری ضروری است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

وی بر تدقیق پروژه ها با توجه به تحقق پذیری بر اساس برنامه زمانبندی و تخصیص منابع و همچنین لزوم ایجاد فرآیند برنامه ریزی همکارانه و مشارکت سایر نهادهای خارج از مدیریت شهری در اجرای برنامه توسعه محلات تأکید کرد.

🔹️رحمان زاده در عین حال از آمادگی شهرداری منطقه ۱۳ برای تحقق اهداف ارائه شده در برنامه توسعه محلات و همکاری هر چه بیشتر با سازمان های دخیل در اجرای طرح خبر داد.

🔹️در این جلسه، برنامه توسعه محلات اسدی، صفا و زاهدگیلانی واقع در منطقه ۱۳ توسط دفتر توسعه محله ای به عنوان مسئول تهیه کننده این برنامه ارائه شد و پس از شرح فرآیند تهیه و همچنین شاخص های مورد استفاده در برنامه توسعه محلات مذکور، مهمترین پروژه های پیشنهادی منتج از این برنامه مورد معرفی قرار گرفت.

🔹️همچنین در این جلسه ابراهیمی، مدیر دبیرخانه ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران ضمن تشریح ساختار ستاد بازآفرینی پایدار و اقدامات صورت گرفته در دبیرخانه این ستاد، به لزوم طرح و تصویب برنامه توسعه محلات در جلسه ستاد بازآفرینی مناطق مطابق با نظامنامه تهیه برنامه توسعه محلات اشاره کرد.

🔹️فراهانی، مدیر سیاستگذاری و برنامه ریزی راهبردی معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران نیز با اشاره به لزوم جمع بندی و اقدام منسجم تر در ارائه برنامه توسعه محلاتی که در حال تهیه و تدوین هستند به توانمندی دفاتر توسعه محله ای در ادامه و پیشبرد اهداف تهیه برنامه توسعه محلات اشاره و بر ضرورت حضور جدی نهادها و سازمان های درگیر در کیفیت زندگی ساکنین بافت های فرسوده تأکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا