اقتصادیبورسچهار خبرخبر ویژه

افت ۳۴ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از  تسنیم، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۲۰میلیارد و ۹۷۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۳۵هزار و ۳۸۳میلیارد ریال در بیش از یک میلیون و ۶۱۰هزار و ۳۱۸دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۳۴٫۴۲، ۳۶٫۲۴ و ۳۴٫۸۷ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۵۳۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۸هزار و ۷۷۶میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳٫۳۶ و ۲۵٫۸۸ درصد افت همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۷ دیماه با ۳۴هزار و ۱۸۹واحد کاهش، معادل ۲٫۴۵درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۳۶۳هزارو ۱۲۳واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۸هزار و ۶۲۸واحد کاهش، معادل ۲٫۳۴درصد افت کرد و رقم ۳۵۹هزار و ۴۷۲واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۲۹هزار و ۷۶۷واحد کاهش به رقم ۱۰۳۷هزار و ۹۲۴واحد و شاخص بازار دوم با ۵۴هزار و ۱۵۷واحد کاهش، به عدد ۲ میلیون و ۶۲۲هزار و ۴۵۳واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲٫۷۹درصد افت و شاخص بازار دوم با ۲٫۰۲درصد کاهش همراه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا