اقتصادیخبر ویژهنفت و انرژی

اشتغال‌زائی برای ۴۰۰ نفر با راه‌اندازی دو جایگاه عرضه سوخت در منطقه خراسان رضوی

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، مدیر منطقه با بیان مطلب فوق گفت: این افراد در این دو جایگاه به صورت مستقیم مشغول به کار شده‌اند که یکی از این دو جایگاه، اواخر تیر ماه امسال به عنوان یکصد و بیست و هشتمین جایگاه عرضه سوخت منطقه در قالب مجتمع خدمات رفاهی و با امکانات جایگاه، نمازخانه و رستوران در کیلومتر ۱۰ آزاد راه مشهد به قوچان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پیام  فوری علی اصغر اصغری افزود: اوایل مرداد ماه نیز یک جایگاه دیگر در ورودی قوچان به مشهد با هزینه ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر احداث شده است که تعدادی از این افراد در این جایگاه مشغول به کار هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی همچنین اجرای طرح کهاب در راستای کاهش تبخیر بنزین و کاهش آلودگی هوا را از دیگر طرح‌هایی نام برد که امسال اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح تاکنون در شش جایگاه اجرائی شده و از اول مهر ماه امسال نیز جایگاه‌های تازه احداث شده باید این طرح را اجرا کنند و بقیه جایگاه‌های موجود نیز ملزم به اجرای این طرح شده‌اند.

اصغری اظهار کرد: الکترونیکی کردن روش توزیع فرآورده‌ها از دیگر اقدامات انجام شده است و تا کنون این روش برای نفت سفید و خرده‌فروشان نفت گاز و مشتریان آن آغاز شده است؛ ضمن اینکه برای عرضه گاز مایع نیز طرح مذکور در حال تکمیل است که تا آخر شهریور ماه اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین احداث جایگاه عرضه سوخت اعم از بنزین و سی‌ان‌جی و دیگر فرآورده‌ها، همسو با رشد شهرها و تولید انواع خودرو در سطح شهر مشهد در دستور کار قرار دارد و در این ارتباط با ساخت ۲۵ جایگاه در منطقه خراسان رضوی موافقت شده که پنج جایگاه مربوط به مشهد و حومه است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا