ورزشی

اعزام دو شناگر به مسابقات جهانی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس کمیته فنی شنا از اعزام دو شناگر به مسابقات جهانی دوحه خبر داد.حمید اسکندریون با بیان این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: درحال حاضر چند شناگر لژیونر داریم که نتایج خوبی را به دست آورده‌اند و شناگرانی که در ایران هستند هم به صورت جدی تمرین می‌کنند.
وی افزود: خوشبختانه در رده‌های سنی پائین خیلی ظرفیت‌های خوبی به دست آورده‌ایم و رکوردهای خوبی ثبت می‌کنند و آمار و کمیت شناگران ملی پوش مان بالا رفته است.
رئیس کمیته فنی شنا همچنین درخصوص مسابقات جهانی شنا اظهار کرد: در این ماه مسابقات مهم جهانی را در دوحه قطر در پیش داریم که سامیار عبدلی و مهرشاد افقری دو شناگر را به این مسابقات اعزام می‌کنیم.
وی با اشاره به تدارکاتی بودن مسابقات جهانی برای دو شناگر اعزامی خاطرنشان کرد: هدف از این اعزام تدارکاتی است چون مهمترین مسابقات تیم ملی اسفندماه در مسابقات رده‌های سنی آسیا در فیلیپین است و در سال‌های گذشته کسب مدال از این مسابقات داشته ایم این مسابقات در سه رده سنی برگزار می‌شود و ما یک تیم کامل ۱۵ نفری را اعزام خواهیم کرد.
اسکندریون اضافه کرد: دو شناگر کشورمان ۲۰ بهمن ماه به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند و ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه هم لیگ شنا را برگزار خواهیم کرد که در اردو و مسابقات نفرات اعزامی اسفندماه به مسابقات رده های سنی آسیا نهایی می‌شوند.
انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا