اخبار یکتحلیل و گزارشخودرو

مافیای خودرو را شناسایی کنید و جایزه بگیرید !

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری در حالیکه واردات ۷۰ هزار دستگاه خودروی سواری با اهدافی چون ایجاد انگیزه رقابتی در خودروسازان داخلی جهت توجه حداقلی به حقوق مصرف کنندگان دنبال می‌شد متاسفانه بنا به دلایل نامعلومی در مجمع تشخیص مصلحت از فهرست واردات حذف شد؟!
حال سوال اینجاست در حالیکه نمایندگان مجلس و بالاترین مقام کشور به این نتیجه رسیده اند که خودروهای داخلی کیفیت لازم و استاندارد را ندارند و برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده داخلی چاره ای جز واردات نیست معلوم نیست چرا و با چه انگیزه‌ای با واردات حداقل ۷۰ هزار دستگاه خودرومخالفت شده و از لیست خارج شده است؟!
به هر حال این سوال از مجمع تشخیص مصلحت مطرح می‌شود که چطور امکان‌پذیر می‌شود که علی رغم گلایه رهبر معظم انقلاب از کیفیت پایین خودروهای داخلی و همچنین رئیس پلیس راهور که تاکید کرد ایران ،خودرو ملی دارد و بسیاری از قطعات چینی است و همچنین آیت الله منتظری دادستان کل کشور گفت: در خودروسازی کشور دست پشت پرده وجود دارد که مانع ارتقا و بهبود وضعیت خودروسازی کشور می‌شود.
حال که مسئولان قادر به شناسایی و معرفی مافیای خودرو نیستند لازم و ضروری است که خود مردم به عنوان مصرف‌کنندگان اصلی که پول گزافی را می‌پردازند و کیفیت مطلوب را به دست نمی‌آورند ! برای شناسایی مافیای خودرو وارد میدان شده و آنها را معرفی کنند و به این ترتیب موفق به دریافت جایزه شوند که همان بهبود کیفیت خودرو خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا