ورزشی

اتحادیه انگلیس سهام‌دار جدید یونایتد را تایید کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

خرید ۲۵ درصد سهام باشگاه منچستریونایتد توسط سر جیم راتکلیف در نهایت توسط اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید شد.به گزارش “ورزش سه”، انتقال ۲۵ درصد سهام باشگاه منچستریونایتد به سرجیم راتکلیف پس از لیگ برتر، توسط اتحادیه فوتبال انگلیس هم مورد تایید قرار گرفت.
روز گذشته از سوی لیگ برتر انگلیس انتقال بخش مشخص شده سهام باشگاه یونایتد به این سرمایه‌گذار مطرح تایید شده بود. اکنون اتحاد فوتبال انگلیس هم این قرارداد را تایید کرد.
در بیانیه اتحادیه انگلیس آمده است: “خرید ۲۵ درصد از باشگاه منچستریونایتد توسط سر جیم راتکلیف و سرمایه‌گذاری بیشتر ۳۰۰ میلیون دلاری در این باشگاه، پس از تکمیل مدارک لازم، توسط هیئت مدیره لیگ برتر تأیید شده است.
هیئت مدیره هفته گذشته با تغییر ساختار مالکیت باشگاه موافقت کرد و اکنون این موضوع به‌طور رسمی توسط یک هیئت نظارت مستقل تایید شده است. منشور مالکان لیگ برتر نیز این انتقال را تایید می‌کند.
این اولین خرید سهام یک باشگاه است که پس از تغییراتی که توسط باشگاه‌های لیگ برتر در مارس ۲۰۲۳ مورد توافق قرار گرفت، توسط یک هیئت نظارت مستقل جدید بررسی و تایید شد. لیگ برتر اکنون منتظر تایید تکمیل معامله است.”
راتکلیف قرارداد اولیه برای به دست آوردن سهام باشگاه را در دسامبر تکمیل کرد و اکنون آزمون مدیران و مالکان لیگ برتر را پشت سر گذاشته است. این سرمایه‌گذار ۷۱ ساله علی‌رغم داشتن سهم اقلیت در اولدترافورد، قرار است کنترل کاملی بر فعالیت‌های فوتبالی باشگاه به دست آورد. انتظار می‌رود تا پایان هفته آینده روند این انتقال سپری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا