ورزشی

یامال: شکست دادن رئال نقطه عطف ما خواهد بود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

لامینه یامال، ستاره بارسلونا، معتقد است شکست دادن رئال مادرید در فینال سوپرکاپ می‌تواند نقطه عطف بارسلونا در این فصل باشد.به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا موفق شد در دومین دیدار نیمه‌نهایی سوپرکاپ اسپانیا، اوساسونا را با نتیجه ۲-۰ شکست دهد و به مرحله فینال راه پیدا کند.
آبی‌اناری‌ها در فینال باید مقابل رئال مادریدی بازی کنند که دیشب اتلتیکو مادرید را ۵-۳ شکست داد و به فینال رفت. لامینه یامال که در نیمه اول بازی امشب بارسا، در تعویضی اجباری، جایگزین رافینیای مصدوم شد، پس از بازی در صحبت‌هایی درباره دیدار امشب و سپس رویارویی با رئال در فینال صحبت کرد.
او گفت: «بازی امشب فوق‌العاده بود. مدت‌ها بود چنین احساس خوب و هیجانی را در تیم تجربه نکرده بودیم. امشب در دقایقی ضعیف عمل کردیم که به‌نظرم طبیعی است اما بالاخره خودمان را پیدا کردیم و موفق شدیم بازی را ببریم.
خوشحالم که در بازی امشب فرصت پیدا کردم به زمین بروم. البته بسیار ناراحتم که این اتفاق با مصدوم شدن رافینیا رخ داد. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و برای بازی بعدی آماده باشد. از گلی که زدم خیلی خوشحالم. به‌خاطر پاس گل از فلیکس تشکر کردم. حالا باید با رئال بازی کنیم. حضور در ال‌کلاسیکو برای هر بازیکنی زیباست. امیدوارم برابر رئال هم بازی کنم اما من کسی نیستم که تصمیم می‌گیرد. همه چیز بر عهده مربی است و اگر او دستور بدهد من برای بازی آماده‌ام. من فکر می‌کنم که شکست دادن رئال مادرید در فینال نقطه عطف ما در این فصل خواهد بود. برای آن بازی آماده‌ایم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا