سیاسی

توجه به حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در بودجه ۱۴۰۳

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هم در برنامه هفتم و هم در بودجه ۱۴۰۳ موضوعات مهمی مطرح شده است.
رضا تقوی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در سال‌های اخیر شرکت‌های دانش بنیان ما نشان داده اند که تنها به دنبال مطرح کردن حرف‌های تئوریک نیستند و محصولات و خدماتی را ارائه دادند و ارتباط خوبی میان آن‌ها و شرکت‌های بزرگ برقرار شد.
وی ادامه داد: طبیعتا دانش بنیان بودن و فکر‌های جدید به عنوان موتور محرک هر بنگاه بزرگ اقتصادی مهم است و  می‌بایست همکاری‌های بیشتر و بهتری میان دانش بنیان‌ها و شرکت‌های بزرگ ایجاد شود.
تقوی پور گفت: خوشبختانه این تغییر شرایط اکنون مشهود شده است و انشاالله موضوعات و اقدامات هر چه سریعتر به نتیجه برسد و به زودی شاهد محصولات دانش بنیان در حوزه خدمات هم باشیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره توجه لایحه بودجه ۱۴۰۳ به شرکت‌های دانش بنیان گفت: احکام زیادی در برنامه هفتم برای بحث توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات دیده شده است و همین طور در حوزه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان هم در برنامه هفتم و بودجه ۱۴۰۳ با پیشنهادی که دولت داشته است و البته اگر به تصویب برسد امیدواریم که شاهد رشد ارتباطات و همچنین فعالیت‌های عملیاتی در این حوزه باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا