اقتصادیبالای صفحه دسته بندیبانک و بیمه

تقدیر بانک سامان از مشتریان

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از  سامان رسانه، اداره رسیدگی به صدای مشتریان بانک سامان پس از بررسی نظرسنجی‌های صورت گرفته از مشتریانی که اقدام به ثبت شکایت در این اداره کرده‌اند، به قید قرعه به سه نفر از این مشتریان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان پرداخت کرد.
بر این اساس، آقایان شمس‌الدین زارع شاهی، رضا الله قلی پور و خانم کتایون احمدزاده سه مشتری بودند که برنده جایزه شرکت در نظرسنجی اداره رسیدگی به صدای مشتریان شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا