اجتماعیاخبار یک

در فرمانداری شهرستان سرعین چه می‌گذرد؟!

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیام فوری:علی‌رغم تاکیدمهندس حامد عاملی استاندار اردبیل جهت حمایت از واحدهای تولیدی ورسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان در سطح استان؛ متاسفانه برخی واحدهای تولیدی در محدوده فرمانداری شهرستان سرعین از حمایت ها ی حداقلی در فصل سرما محروم بوده و معاونت برنامه‌ریزی وعمرانی فرمانداری شهرستان سرعین از این مسئولیت شانه خالی می‌کنند. گزارش خبرنگار ما حاکیست: در شرح وظایف حوزه معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری می‌توان به اموری همچون شناسایی مشکلات و نارسایی‌ها ،کمبودها ،نیازمندی ها و قابلیت های شهرستان و اولویت بندی آن ها و تصویب اعتبار مورد نیاز در قالب پروژه عمرانی و پیگیری تامین اعتبار آن اشاره کرد .
همچنین تشکیل شورا ها و کارگروه‌های اصلی به همراه ستاد مدیریت بحران جهت اتخاذ تدابیر و اعمال هماهنگی لازم به منظور پیشگیری، پیش آگاهی و آمادگی جهت مقابله ، بازسازی و بازتوانی در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله، بارندگی‌ها و غیره اشاره کرد.
این گزارش می افزاید: با عنایت به تصریح شرح وظایف حوزه معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ها مشاهده می‌شود که برخی واحدهای فعال در حوزه کشاورزی وگلخانه ای درشهرستان سرعین به دلیل بارش‌های سنگین برف از این کمک های حداقلی محروم شده و آقایان مسئول با طرح استدلال های عجیب و غریب از قبول مسئولیت امداد رسانی وحل مشکل طفره رفته و آنها را در رفع مشکلات تنها رها می‌کنند.
حال این سوال مطرح است : اگر قرار است واحدهای تولیدی از این حمایت ها ی حداقلی هم محروم شوند! پس وجود این تشکیلات عریض و طویل و ارتزاق از بودجه بیت المال چیست ؟!
مگر آنها وظیفه دیگری غیر از حمایت از مردم بر عهده دارند؟
اصلا فلسفه وماموریت فرمانداری‌ در شهرستان سرعین چیست؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا