اقتصادیبالای صفحه دسته بندیبورسچهار خبرخبر ویژه

شاخص بورس ارتفاع ۱.۳ میلیون واحد را از دست داد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۶میلیارد و ۶۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۱۶۶میلیارد تومان در بیش از ۳۵۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۲هزار و ۴۴۷واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۱هزار و ۹۶۳واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، بانک پارسیان و پدیده شیمی قرن با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۴۷۱میلیون ورقه به‌ارزش ۷ هزار و ۵۹۷میلیارد تومان در ۱۹۱هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۴۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۷۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، پترشیمی زاگرس و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های بیمه پاسارگاد، توسعه سامانه نرم افزاری نگین و تولید برق عسلویه مپنا بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا