خبر ویژهمدیریت شهری

خلیلیان به حرمت خون شهدا از استانداری خوزستان استعفا دهد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری دکترمولا هویزه ،عضو اسبق کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران افزود: تجزیه و تحلیل استاندار خوزستان از مسائل و چالشهای استان غیر صحیح است و طی ۵ ماه گذشته مردم نجیب خوزستان، حتی یک خاطره خوش از مدیریت خلیلیان ندارند.
دکتر سید نظام مولا هویزه ،نماینده ادوار خوزستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان ساخت:انتخاب خلیلیان که سابقه ناموفقی در وزارت جهاد کشاورزی داشته و طی ۳ دوره متوالی اخیر در انتخابات ریاست جمهوری بدون برنامه کاندیدا شده و البته عدم تایید صلاحیت مکرر خلیلیان،بیانگر این واقعیت است که حضور او به عنوان استاندار،بر اساس یک اشتباه استراتژیک و محاسبه غلط سیاسی شکل گرفته و زاییده ارتباطات ناصواب بوده است.
مولاهویزه درمان دردها و مرهم آلام مردم نجیب خوزستان را انتخاب یک استاندار شجاع،محبوب،متعهد و انقلابی دانست و تاکید کرد: استان خوزستان علی رغم دارا بودن ثروت‌ها و ظرفیت‌های عظیم، با مشکلات فراوانی مواجه است و مردم شریف خوزستان با نجابت، صبوری و بزرگواری مشکلات را تحمل می کنند.

دکتر سید نظام مولا هویزه در خاتمه خطاب به خلیلیان گفت: شما را انسان متدینی می دانم،لذا به شما توصیه می کنم که بیش از این سبب رنج مردم نجیب خوزستان نشوید و به حرمت خون شهدای والامقام هرچه سریع تر از استانداری خوزستان استعفا دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا