اقتصادیبورسخبر ویژه

سقوط شاخص بورس به نیمه ارتفاع ۱.۲ میلیون واحد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۵میلیارد و ۷۸۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۹۰میلیارد تومان در بیش از ۳۱۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۲۵هزار و ۲۵۴واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۵۶هزار و ۵۴۶واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت تهران، توسعه معادن و فلزات و گروه صنعتی پاکشو با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴ میلیارد و ۱۵۶میلیون ورقه به‌ارزش ۵ هزار و ۱۰میلیارد تومان در ۱۲۹هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۰۱واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۳۵۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های تجلی توسعه معادن و فلزات، مدیریت انرژی امید تابان هور و توزیع دارو پخش بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا