خبر ویژهمدیریت شهری

تأثیر مستقیم ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران بر آرامش بازار

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سید سعید راد با اشاره به اینکه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران در ایجاد آرامش بازار به ویژه در زمینه تأمین مایحتاج روزانه مردم از جمله میوه و تره بار تأثیر مستقیم دارند، افزود: دستگاه‌های حاکمیتی نیز بر این اثرگذاری اذعان دارند.
وی با بیان اینکه میادین میوه و تره بار در توزیع محصولات تنظیم بازار از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و سهم قابل توجهی در کنترل بازار دارند، اظهار کرد: به همین دلیل، دستگاه‌های دست اندرکار برای همکاری با این سازمان حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و ما نیز تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا جای ممکن پاسخ اعتماد آنها و مردم عزیزمان را بدهیم.
راد با اشاره به اینکه خوشبختانه نوسانات قیمتی به حداقل میزان ممکن رسیده است و از صف‌های طولانی و هجوم مردم برای خرید برخی کالاها که در اواخر سال گذشته شاهد آن بودیم دیگر خبری نیست، اظهار کرد: با اطمینان اعلام می‌کنیم که در میادین میوه و تره بار، هیچ کمبودی در هیچ زمینه‌ای نداریم و انواع محصولات و کالاها به وفور در این مراکز وجود دارد.
وی با بیان اینکه تأمین به موقع و فراوانی انواع کالاها و محصولات، اصل مهمی است که آن را در میادین میوه و تره بار مورد توجه ویژه قرار داده‌ایم، تصریح کرد: در صورتی که هر کالا و محصولی به هر میزانی که شهروندان تقاضا داشته باشند در میادین ما وجود داشته باشد، این موضوع باعث ایجاد آرامش در شهروندان می‌شود و آنها دیگر نیازی به خرید بیشتر از اندازه مورد نیاز نمی‌بینند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تأکید بر اینکه اتیکت قیمت بر روی تک تک محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، درج شده است، خاطرنشان کرد: اخیراً پویشی در مورد درج قیمت کالا در سطح کشور آغاز شده است در صورتی که که سازمان مدیریت میادین با نصب نرخنامه بر روی همه محصولات خود از گذشته، در این زمینه پیشتاز و پیشگام بوده و می‌تواند الگوی سایر بخش‌ها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا