اقتصادیبورسخبر ویژه

رالی سکه و زعفران در بازار گواهی سپرده کالایی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری،طی معاملات هفته ای که گذشت زعفران نگین با یک میلیون و ۱۵۵ هزار و ۴۱۴ گواهی سپرده به ارزش تقریبی ۱۶۳ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریالی در جایگاه نخست حجم معاملات ایستاد. اما سکه طلا با ۹۲۴ هزار و ۵۰۰ گواهی سپرده معامله شده به ارزش ۱۱۰۳ میلیارد و ۹۰۶ میلیون ریالی بیشترین سهم را در ثبت ارزش کل معاملات این هفته به خود اختصاص داده بود و به لحاظ ارزش صدرنشین شد.

معامله گران ۵۳ هزار و ۵۵ گواهی سپرده زعفران پوشال را نیز دست به دست کردند و ارزش ۶ میلیارد و ۴۰۷ میلیون ریالی را برای دارایی پایه مذکور رقم زدند تا با این آمار معاملاتی، زعفران پوشال رتبه سوم حجم و ارزش معاملات هفتگی را کسب کند.

۱۴ هزار و ۷۷۶ گواهی سپرده برنج طارم نیز درحالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۵ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال برای آن ثبت شد.

دادوستد ۸۲ گواهی سپرده زیره سبز نیز رهاورد معاملات این هفته انبارهای دانش و کیمیا بذر در بازار مالی بورس کالای ایران بود که به ارزشی حدود ۶۸ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

۱۱۳ گواهی سپرده پسته فندقی و بادامی نیز در حالی در بازار خرید و فروش شد که ارزشی بالغ بر ۲۰۲ میلیون ریال برای آن به ثبت رسید.

در هفته اخیر ۲۷ گواهی سپرده کشمش نیز دست به دست شد که ارزش ۶ میلیون ریالی را به ارمغان آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا