خبر ویژهسیاسی

گزینه ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات در دولت آیت الله رییسی کیست؟

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری:
از ساز مان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گزارش می‌رسد جریان اصلاح طلب و حاکم فعلی در سازمان که در طول ۹ سال حضور ناموفق و ناهمگون در عرصه بین الملل ؛ عامل اصلی ناکارآمدی دیپلماسی فرهنگی کشور در خارج از کشور را سبب گشته است ؛ اخیراً درصدد ارسال نامه‌ای به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بمنظور معرفی چهره مورد نظر خویش و بالطبع تداوم ناکارآمدی و جریانه سیاست‌های سابق و منفعلانه در این سازمان را دنبال می نمایند ..
مجموعه حساس وراهبردی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بعنوان سکان دار اصلی دیپلماسی فرهنگی کشور در طول ۹ سال گذشته با انتخاب مدیران ستادی و برخی رایزنان فرهنگی نا کارآمد چهره موفق و موثری در عرصه بین الملل نداشته است
در همین راستا جمعی از کارشناسان ، مدیران ارزشی و ولایت‌مدار و نیز تعدادی از نمایندگان فرهنگی متعهد و انقلابی این سازمان خواستار قطع ید جریان اصلاح طلب در معرفی افراد و تصمیمات کلان این سازمان را داشته و در این بین دکتر علی‌محمد حلمی مدیرنام آشنا و توانمند سال‌های پیش و ریاست سابق مرکز گفتگوی ادیان این سازمان را گزینه شایسته ای جهت ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دانسته و از وزیر محترم فرهنگ و ارشاداسلامی تقاضای عنایت ویژه به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دارند .

نوشته های مشابه

‫۶ نظرها

  1. جناب حلمی پنج سال لندن و چهار سال یونان و چند سال شرق آسیا چه گلی به سر این سازمان زدند جز اینکه پسرشان مقیم انگلیس شد .بهتر این شبها گاندو راتماشا کنیم بعد دم از ریاست ایشان بزنیم

  2. ایشون پنج سال در لندن ، چهار سال یونان و چند سال شرق آسیا چه گلی به سر سازمان زده جز اینکه پسرش را هم مقیم لندن کرده است .
    بهتره این شبها گاندو را ببینیم

  3. سلام
    لطفا جنبش فرهنگی اصلاح ساختاری سازمان را مصادره نفرمایید و رئیس خودخوانده و البته از فامیلها و همشهریهای مخبر دزفولی را معرفی ننمایید؛ بگذارید اشتباه دوباره تکرار نشود.
    مبارکه

  4. عجب این آقا که ول نمی کنه بازنشسته شده ! خوب یکی نیست بگه تو هم تو دوره این آقایون اصلاح طلب بهره و منفعتت رو بردی بعلاوه پسرت هم تو لندن متنعم شدن از ولنگاری این سازمان دیگه چی می گی

  5. چرا متعهدان سازمان را زودتر از موعد بازنشسته کردند و چرا این آقا که در هندوستان دکتری آن چنانی گرفت و زمان بازنشستگی اش است. بازنشست نمی کنند.
    آقای مخبر دزفولی این قدر ساده نیست که با این کار شهره عالم شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا