دسته‌بندی نشده

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات ۲۰۲۱ چین با حضور ویدیویی رییس جمهور شی جین پینگ

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

نشست سران تجارت خدمات بین المللی ۲۰۲۱ چین، امروز پنج شنبه برابر با روز ۲ سپتامبر/۱۱ شهریور ماه در پکن برگزار شد و «شی جین پینگ»، رئیس جمهور چین به صورت ویدئویی در این نشست حضور داشت و سخنرانی کرد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات 2021 چین_fororder_1127822193_16305858917021n

شی جین پینگ اظهار داشت چین با پیاده سازی یک لیست منفی برای تجارت خدمات برون مرزی در سراسر کشور و از طریق پیگیری توسعه مناطق نمایش ملی جهت توسعه خلاقانه و نوآورانه تجارت در خدمات در سطحی بالاتر قدم خواهد گذاشت؛ از طریق افزایش حمایت از رشد بخش خدمات در کشورهای شریک واقع در امتداد کمربند و جاده و همچنین با به اشتراک گذاری دستاوردهای تکنولوژیکی چین با سایر جهان، فرصت ها و امکانات به مراتب بیشتری برای همکاری ایجاد خواهد کرد.

وی افزود، ما با حمایت از پکن و سایر مناطق در اجرای آزمایشی همسوسازی قوانین داخلی با قوانین مربوط به معاهدات تجارت آزاد بین المللی مبتنی بر استانداردهای سطح بالا و ایجاد و ساخت مناطق نمایشی تجارت دیجیتال، به ارتقاء هر چه بیشتر قوانین مربوط به بخش خدمات خواهیم پرداخت؛ ما به حمایت از توسعه خلاقانه محور شرکت های کوچک و متوسط از طریق تعمیق اصلاحات هیئت سوم جدید (استعلام بها و بورس اوراق بهادار ملی) و ایجاد بورس اوراق بهادار پکن به عنوان پلتفرم اصلی خدمات رسانی خلاقانه محور به شرکت هایی با اندازه های کوچک و متوسط ادامه خواهیم داد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات 2021 چین_fororder_546435636

برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات 2021 چین_fororder_43534534

نمایشگاه بین المللی تجارت خدمات ۲۰۲۱ چین بیش از ۱۰ هزار شرکت از ۱۵۳ کشور و منطقه را برای ثبت نام در نمایشگاه های آنلاین و آفلاین جذب کرد که نسبت به نمایشگاه قبلی ۵ کشور افزایش یافته است. همچنین، میزان بین المللی شدن و نسبت ۵۰۰ شرکت برتر جهان از سطح قبلی فراتر رفته و مشارکت بین المللی نیز بیش از پیش بهبود یافته است. علاوه بر سمینارها ، هشت نمایشگاه تخصصی از جمله خدمات مخابراتی ، رایانه ای و اطلاعاتی ، خدمات فرهنگی و گردشگری ، خدمات آموزشی ،نیز برگزار می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا