سیاسی

پیام تبریک دکتر یوسف عینی زاده به مناسبت انتصاب معاون اقتصادی رئیس جمهور

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری؛ متن پیام تبریک رئیس ستادهای مستقل اصولگرایی کشور و دبیرکل ائتلاف های سراسری و استانی جاهد به شرح ذیل می باشد.

بسمه تعالی

سردار سرافراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرباز همیشه در خدمتِ ملت عزیز ایران
جناب آقای دکتر محسن رضایی

سلام علیکم

باکمال مسرت و صمیمانه، انتصاب شایسته حضرتعالی را به عنوان معاونت محترم اقتصادی ریاست جمهوری و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا و نیز رئیس ستاد اقتصادی دولت، تبریک عرض می نماییم.

خدمت به ملت شریف، نجیب و ولایتمدار ایران اسلامی مدال افتخار و نعمتی است که فقط شایستگان، بدان نائل می گردند .

حال که پس از سالها حضور و جانفشانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل و فرماندهی مقتدر کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز سالها مدیریت در عالیترین سطح از مباحث سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی در مجمع تشخیص مصلحت نظام، حضور پرخیر و برکت شما در این عرصه و قبول این مسئولیت بزرگ و خطیر، برای گشودن گره های کور معیشت و اقتصاد مردم ، مسجل گردید، از خدای منان برایتان توفیق مضاعف برای پیشرفت علمی و عملی خواستاریم.

رجای واثق داریم که این انتخاب سرآغاز راهی پر از امید برای دستیابی به قله های رفیع توسعه اقتصادی ایران اسلامی بوده و نوید بخش نشاط و تحرک انقلابی در قوای سه گانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.
‏موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند منان، برای خدمت به ملت شریف ایران و اجرای منویات مقام معظم رهبری امام خامنه ای مسالت می نماییم.

‏والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

یوسف عینی زاده
رئیس ستادهای مستقل اصولگرایی کشور
و دبیر کل ائتلاف های سراسری جاهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا