ورزشی

یووه تکذیب کرد: ستاره سابق لیورپول را نمی‌خریم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی یوونتوس، تایید کرد که آنها در مراحل نهایی جذب تیاگو ژالو قرار دارند و همچنین گفت که برنامه‌‌ای برای جذب جردن هندرسون ندارند.به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس نیم‌فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشت و حالا در نقل و انتقالات ژانویه قصد دارد با اضافه کردن تیاگو ژالو، ستاره لیل در خط دفاع، ترکیبش را تقویت کند.
جونتولی در جدیدترین مصاحبه‌اش در مورد عملکرد تیم در نیم‌فصل گذشته و برنامه آنها در نقل و انتقالات صحبت کرد و نظرش را درباره شایعات علاقه یوونتوس به جذب جردن هندرسون، هافبک ناکام الاتفاق، بیان کرد.
او گفت: «نیم‌فصل اول فوق العاده‌ای بود. ۴۶ امتیاز بعد از ۱۹ هفته در ابتدا غیر قابل تصور بود. ما باید از مربی، کادر فنی و بازیکنان برای این کار خارق‌العاده قدردانی کنیم. امیدواریم که این روند را ادامه دهیم.
در نقل و انتقالات می‌خواهیم یک مدافع جذب کنیم. تیاگو ژالو بازیکنی است که به او علاقه داریم. ما در حال بررسی جزئیات هستیم و امیدواریم که در چند روز آینده انتقال را قطعی کنیم. وقتی او بازیکن یوونتوس باشد، در موردش صحبت خواهم کرد.»
در آخر وقتی صحبت از جذب هندرسون شد، جونتولی گفت: «پس از این تصمیم گرفته‌ایم بازار نقل و انتقالات را برای خودمان ببندیم. ما تصمیم گرفتیم به بازیکنان فعلی ایمان داشته باشیم. آنها نتایج فوق العاده‌ای گرفتند.ما می‌خواهیم به پیروزی ادامه دهیم تا از رتبه پنجم فاصله بگیریم، زیرا این هدف ماست و این همان چیزی است که برای آن به جلو می‌رویم.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا