اجتماعی

“سیستان و بلوچستان، یکپارچه و متحد ، پیش به سوی تحقق اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی مستضعفان”

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بسم الله الرحمن الرحیم
. «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ ؛ به یقین خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملتی) را تغییر نمی‌دهد، مگر آنکه آنان خود را تغییر دهند.
مردم شریف استان سیستان و بلوچستان؛
سلام علیکم
هم اکنون در چهل و سومین بهار از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، در آستانه ی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران هستیم.
اما آنچه که اهمیت انتخابات پیش رو را دوچندان میکند، شرایط فعلی جامعه از منظر سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی است.
از همین رو ، جامعه ی ایثارگران مستقل اصولگرایی استان سیستان و بلوچستان، بر خود لازم میداند که ضمن دعوت از شما مردم فهیم و ولایتمدار به حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، حمایت رسمی و همه جانبه خود را از آیه الله سید ابراهیم رییسی اعلام نماید.
سید ابراهیم رییسی آمده است تا با ایجاد برابری و برقراری عدالت اجتماعی، مرهمی باشد بر زخم دیرینه ی مردم این دیار که سالهاست از تبعیض و محرومیت رنج میبرند.
ایشان بدور از هرگونه موضع گیری جناحی اعلام حضور نموده اند تا این اطمینان خاطر را به مردم بدهند که هیچگونه تصمیم و تفکر سیاسی که مانع خدمتگزاری به مردم است را تایید نمیکنند.
سید ابراهیم رییسی مردی است از جنس مردم که به گفته خودش فقر و محرومیت را نه فقط شنیده، بلکه طعم تلخ محرومیت و فقر را چشیده.
به همین خاطر است که فرزندان شما در جامعه ی ایثارگران مستقل اصولگرایی استان سیستان و بلوچستان، تمام توان و تلاش خود را در راستای موفقیت کسی قرار داده اند که با رنج و درد و محرومیت مردم آشنایی دارد.
بر همین اساس و به فرموده مقام معظم رهبری که فرموده اند، آنچه در انتخابات مهم است حضور عمومی مردم است، همه شما ملت غیور و سربلند سیستان و بلوچستان را به وحدت و یکپارچگی، برای انتخابی اصلح و آینده ای روشن برای فرزندان و دیارمان فرا میخوانیم.
به یاری خداوند متعال و به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم ، اینبار با اتحاد و انسجامی الهی
به پای صندوق رای خواهیم رفت و بر برگه ی سرنوشت چهار سال آینده کشورمان، نام مردی را مینویسیم که حضورش مایه وحدت آحاد ملت و دولتش باعث ایجاد رونق و محرومیت زدایی است.
وَ اعْتَصِمُواْ بحَِبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَ لَا تَفَرَّقُواْ
(و همگی به ریسمان خدا چنگ زنید، و پراکنده نشوید).
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
“🇮🇷ستاد مستقل اصولگرایی استان سیستان و بلوچستان🇮🇷”
دوازدهم خردادماه یک هزار و چهارصد شمسی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا