ورزشی

کلوپ: نبود صلاح آخر دنیا نیست!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می گوید احتمالا زمانی که محمد صلاح در جام ملت های آفریقا باشد روی دیوگو ژوتا حساب خواهند کرد.به گزارش “ورزش سه”، صلاح، با زدن ۱۶ گل در این فصل، مهمترین دارایی لیورپول در خط حمله است، اما به طور بالقوه بیش از یک ماه به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا از همراهمی تیمش محروم خواهد بود. با وجود این،کلوپ همچنان به یافتن راه حل های مناسب در میان گزینه های تهاجمی موجود خوش بین است.
کلوپ در گفتگو با خبرنگاران گفت: “این اولین بار نیست، واقعاً یک موقعیت بسیار معذب کننده است که شما گلزن شماره یک خود را از دست بدهید، اما در گذشته که سادیو (مانه) و مو رفتند، دچار وضعیت بدتری هم شده بودیم اما با آن کنار آمدیم. به هر حال آخر دنیا که نیست.
هر برنامه بلندمدتی که بخواهم داشته باشم بستگی زیادی به این دارد که چه کسی در دسترس است. بعد از بازی با نیوکسل به آن بیشتر فکر می کنم. دیو گو ژوتا اگر به موقع آماده شود یکی از گزینه هایی خواهد بود که به آن فکر خواهم کرد و راستش احتمالا تنها چاره ام. هیچ چیز در حال حاضر مهمتر از این نیست که مصدومان تیمم به موقع برسند.”
صلاح پس از رویارویی لیورپول با نیوکسل اول ژانویه در آنفیلد راهی ساحل عاج خواهد شد. او حداقل شش بازی از جمله بازی جام حذفی مقابل آرسنال و نیمه نهایی جام اتحادیه با فولام را از دست خواهد داد. اگر مصر در ۱۱ فوریه به دیدار  فینال برسد، این مهاجم دو دیدار حساس مقابل چلسی و آرسنال را به ترتیب در ۱ و ۴ فوریه در لیگ برتر را هم  از دست خواهد داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا