ورزشی

علی سامره:تا نکونام عذرخواهی نکند برنمی گردم

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

جدایی علی سامره از سمت سرپرستی تیم استقلال قطعی به نظر می‌رسد و این چهره محبوب استقلالی خیال بازگشت به نیمکت استقلال را در قامت سرپرست ندارد.سرپرست پیشین استقلال، دل خوشی از سرمربی این تیم ندارد.
به گزارش طرفداری، جدایی علی سامره از سمت سرپرستی تیم استقلال قطعی به نظر می‌رسد و این چهره محبوب استقلالی خیال بازگشت به نیمکت استقلال را در قامت سرپرست ندارد.
سامره در صحبتی که با علی خطیر داشته به وی اعلام کرده حاضر است در هر پستی در باشگاه استقلال فعالیت کند، اما به سمت سرپرستی تیم استقلال باز نگردد. سامره برای بازگشت شرط بزرگی را لحاظ کرده که بعید هم هست به نتیجه برسد.
به نقل از شهرآرا، او درباره اینکه در چه شرایطی حاضر به بازگشت است، گفت: به جایگاه سرپرستی استقلال توهین و بی‌احترامی شده است. تنها در شرایطی حاضر به بازگشت هستم که عذرخواهی شود. در جلسه‌ای که آقای نکونام هم حضور داشتند، به جایگاه سرپرستی استقلال از طرف ایشان توهین شد. اگر عذرخواهی کنند به استقلال برمی‌گردم و اگر عذرخواهی نکنند حاضر به بازگشت نیستم.
سامره درباره اینکه جواد نکونام چه صحبت‌هایی انجام داده که موجب دلخوری‌اش شده چیزی به زبان نیاورده است، اما به نظر می‌رسد عمق فاجعه بسیار زیاد است که سرپرست سابق استقلال اعلام کرده فقط در شرایطی راضی به بازگشت خواهد بود که عذرخواهی شود.
در روز‌های اخیر، نام‌های متعددی برای جانشینی علی سامره به عنوان سرپرست استقلال شنیده شده است اما تاکنون، جایگزینی برای اون انتخاب نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا