دسته‌بندی نشده

آمریکا صحنه گردانی دروغ را پایان دهد

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

هوا چون یینگ: امریکا نمایشنامه و کارگردانیش را پایان بدهد_fororder_0327中情局.JPG چون یینگ: امریکا نمایشنامه و کارگردانیش را پایان بدهد_fororder_0327中情局.JPG

در این ویدیو لارنس ویلکرسون  رئیس دفتر کالین پاول وزیر امور خارجه  اسبق و سرهنگ بازنشسته نیروی زمینی ارتش آمریکا  سخنرانی میکند. او در اوت ۲۰۱۸ در انستیتوی ران پل درباره اهداف سه گانه حضور ارتش آمریکا در افغانستان صحبت میکند که یکی از آنها مهار چین است. وی صریحا میگوید: «بیست میلیون اویغور در شین جیانگ چین زندگی میکنند که اگر سازمان اطلاعات ایالات متحده بتواند به خوبی از آنها استفاده کند، ایجاد آشوب و تحریک اویغورها بهترین راه برای بر هم زدن ثبات چین خواهد بود.»

صحنه ای بسیار آشنا! در آوریل ۲۰۱۹ مایک پمپئو وزیر خارجه سابق ایالات متحده بدون رودربایستی در سخنرانی خود در دانشگاه ای اند ام تگزاس گفت: «ما  دروغ می گوییم ، فریب میدهیم ، میدزدیم. ما برای آموزش این موارد درس اختصاصی داریم. این افتخار همیشگی ایالات متحده است.»  ایالات متحده چنین میگوید و چنین هم میکند.

در  سال ۲۰۰۳ ایالات متحده  به بهانه وجود سلاحهای کشتار جمعی در عراق ، علیه بغداد عملیات نظامی برپا کرد، در نتیجه آن   صدها هزار کشته و بیش از ۱ میلیون تن بی خانمان شدند. سالها بعد ایالات متحده اعتراف کرد که مدرکش درباره وجود «سلاحهای کشتار جمعی در عراق» چیزی جز یک قوطی کوچک پودر لباسشویی سفید نبود.

در  سال ۲۰۱۸ ، ایالات متحده ، انگلیس ، فرانسه و سایر کشورها حملات هواییشان را علیه سوریه آغاز کردند به این بهانه که نیروهای دولتی سوریه از سلاحهای شیمیایی علیه مردم استفاده کرده اند؛ که نتیجه حملات هوایی، وارد شدن تلفات سنگین و آوارگی هزاران غیرنظامی بی گناه شد. با این حال معلوم شد که به اصطلاح شاهد و مدرک استفاده دولت سوریه از سلاح های شیمیایی چیزی جز یک فیلم نمایشی تولید شده توسط سازمان «کلاه سفیدها» نبوده که این سازمان هم با کمک مالی سازمانهای اطلاعاتی آمریکا و انگلیس فعالیت میکند.

سال ۲۰۱۹ سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و «دستکشهای سفیدش» مانند بنیاد ملی دمکراسی  آمریکا  هرج و مرج ضد چین را در هنگ کنگ  تحریک و به نام  دمکراسی و آزادی خواهی، آشوبگران را به حمله به  ساختمان شورای قانونگذاری  تشویق کردند. آنها حتی شخصا برای فرماندهی به خیابانها ریختند تا در هنگ کنگ «انقلاب رنگی» راه بیندازند.

اکنون ایالات متحده و چند متحد غربیش، دستان سیاه خود را به پنبه سفید شین جیانگ دراز کرده اند و چین را به وجود «جنایاتی» مانند «بیگاری» ، «عقیم سازی اجباری» و حتی «نسل کشی» در این منطقه  متهم میکنند و به این  بهانه  موسسات و افراد چینی را تحریم میکنند.

هوا چون یینگ: امریکا نمایشنامه و کارگردانیش را پایان بدهد_fororder_微信图片_20210327104839

خانم هوا چون یینگ گفت: من جداً به ایالات متحده هشدار میدهم که چین امروز عراق نیست ، سوریه نیست ، و سلسله چینگ هم نیست که زیر چکمه های نیروهای متحد هشت قدرت غرب  قرار داشت. چین صریح و صادق است ،  واقعیات و حقایق همه دروغها و شایعات مخرب علیه چین را فاش میکند. ما همچنین از عزم ، اراده و توان کافی برای دفاع قاطعانه از حاکمیت ملی ، امنیت و حفاظت از منافع و عزت ملی برخورداریم.

سخنگوی وزارت خارجه چین در پایان گفت: دوستان روزنامه نگار، آیا بعد از تماشای این فیلم همه دروغها و اطلاعات نادرست پیرامون شین جیانگ به راحتی حل نشد؟ وقت آن است که این نمایشنامه به کارگردانی ایالات متحده به پایان برسد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا