دسته‌بندی نشده

وانگ یی : مطمئنا فردای هنگ کنگ بهتر میشود

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

مصممیم به اصل «یک کشور دو نظام»، «مدیریت هنگ کنگ  توسط هنگ کنگیها» و خودمختاری عالی پایبند باشیم و همچنین اطمینان داریم که هنگ کنگ فردای بهتری خواهد داشت.

وانگ یی : مطمئنا فردای هنگ کنگ بهتر میشود_fororder_src=http___pic.dbw.cn_003_011_927_00301192768_f78ece83&refer=http___pic.dbw

وانگ یی در پاسخ به سوالات در کنفرانس مطبوعاتی چهارمین نشست سیزدهمین  مجلس ملی  تأکید کرد که بهبود نظام انتخاباتی منطقه اداری  ویژه  هنگ کنگ و اجرای «مدیریت هنگ کنگ توسط میهن پرستان» نه تنها یک نیاز عملی برای  پیشبرد «یک کشور دو نظام»، بلکه از ملزومات حفظ ثبات طولانی مدت در هنگ کنگ است که خود از ملزومات و خواستهای قانون اساسی نیز میباشد. اختیارات و مسؤولیتهایی که به مجلس ملی خلق سپرده شده است ، کاملاً مطابق با قانون اساسی و منطق است.

وانگ یی افزود: با نگاهی به جهان، وفاداری به سرزمین مادری یک اصل اخلاقی سیاسی است که مقامات دولتی و نامزدهای مناصب عمومی باید در هر کشوری رعایت کنند. در هنگ کنگ نیز همینطور است. هنگ کنگ یک منطقه اداری ویژه  چین و بخشی از جمهوری خلق چین است. اگر میهن دوست نباشید، چگونه  هنگ کنگ را دوست خواهید داشت؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا