اخبار یکحقوقی و قضائیسیاسی

۶ ملک متهم فراری پرونده طبری تخریب شد

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به گزارش  پیام فوری به نقل از روابط عمومی حوزه قضایی بخش لواسانات تخریب ساخت و ساز های غیرقانونی در اراضی معروف به کلاک آغاز شد.
بر اساس این اطلاعیه اراضی مذکور کاربری کشاورزی و باغی دارد و در مکانی خارج از محدوده قانونی شهر و در حوزه آبریز سد لتیان و مشرف به این سد که هرگونه ساخت و ساز برابر ضوابط و مقررات ممنوع است، واقع شده است.
روابط عمومی حوزه قضائی لواسانات افزوده است: متاسفانه عده ای در این اراضی با سوءاستفاده و برقراری روابط ناسالم به ساخت و ساز اقدام کرده و با توجه به آرای قطعی دیوان عدالت اداری مبنی بر اعاده اراضی به وضع سابق، تخریب و قلع و قمع ساخت و ساز ها از دیروز آغاز شده و تا تخریب همه پلاک که ۶۲ مورد است، ادامه دارد.
این اطلاعیه از استمرار جلسات کمیسیون ماده صد شهرداری به منظور ابطال پروانه های ساخت و ساز در این پلاک های ثبتی خبر داد و اعلام کرد: در منطقه کلاک ۶۲ پروانه ساخت و ساز صادر شده است که با توجه به رای دیوان عالی کشور، شهرداری ملزم به ابطال پروانه ها شد و آرای کمیسیون ماده صد مبنی بر تخریب صادر شده است و جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ در خصوص تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز ادامه دارد.
حوزه قضائی لواسان خاطرنشان کرده است که افراد با سوءاستفاده از قدرت و ثروت ساخت و ساز هایی مازاد بر صدور پروانه داشته اند که کمیسیون ماده ۱۰۰ رای بر تخریب این ساخت و ساز ها صادر کرده و دیوان عدالت اداری نیز این رای را تایید کرده و در مرحله اول ساخت و ساز های مازاد تخریب می شود و قطعا این اقدام تا مرحله ای که اراضی به کاربری کشاورزی برگردد، ادامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا