ورزشی

بازی‌های تیم ملی از تهران می‌رود

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رئیس فدراسیون فوتبال از انجام دیدارهای ملی در شهرستان‌ها خبر داد.به گزارش “ورزش سه”، مهدی تاج پس از دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران مقابل بورکینافاسو در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ابتدا باید حادثه تلخی که در کرمان افتاد را محکوم کنم و می‌دانم همه از این اتفاق متاثر هستند و تشکر ویژه‌ای هم از بانیانی که توانستند در فاصله کم عوامل این ترور وحشتناک را دستگیر کنند، داشته باشم.
او ادامه داد: پشتیبانی از تیم ملی وظیفه فدراسیون فوتبال است. طی ۱۰ ماه گذشته دیدارهای دوستانه خوبی داشتیم که همه آنها مسابقات مناسبی بود و با توجه به توانمندی‌ها انجام شد. امروز هم تیم ملی بورکینافاسو به ایران آمد که حضورشان در کیش و انتقال آنها به امارات، کار ساده‌ای نبود ولی الحمدلله انجام شد. آنها هم تیم دست و پا بسته‌ای نبودند و لژیونرهای خیلی خوبی داشتند.
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: وظیفه فدراسیون پشتیبانی است و کادر فنی هم به خوبی کارش را پیش می‌برد. تیم ملی نیز شرایط مطلوبی دارد و بنده ارزیابی مثبتی دارم ولی نمی‌توانم درخصوص موارد فنی نظر بدهم و بگویم حتما برنده خواهیم شد، اما در جلسه با سرمربی و کادر فنی تیم ملی و حتی بازیکنان، همه امیدوار هستیم تا این تیم نتیجه بگیرند و زیبنده ملت ایران باشد. سال‌هاست در حسرت قهرمانی و حتی حضور در فینال آسیا هستیم که امیدوارم امسال این اتفاق بیفتد.
تاج درباره شرایط خوب کیش برای میزبانی از تیم ملی و تشابه آن با شرایط بازی در قطر ابراز کرد: شرایط و آب و هوای کیش مثل قطر است. تیمی که اینجا آوردیم، انگار در قطر مسابقه دادیم و دقیقا شبیه‌سازی کردیم. میزان رطوبت و دما با قطر یکسان است و تیم ملی نیز تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذارد و از همین‌جا به قطر خواهند رفت
او اضافه کرد: تیم ملی نیز بدرقه خوبی را به کمک منطقه آزاد کیش تدارک دیده و جا دارد از آنها تشکر کنم. دیدید که امروز هم مردم کیش ورزشگاه را پر کردند و توانستیم از آقایان و بانوان پذیرایی داشته باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتقال مسابقات ملی به دیگر شهرها اظهار کرد: فکر می‌کنم حدود ۱۰ سال یا بیشتر بود که تیم ملی غیر از تهران بازی نمی‌کرد و یادم نمی‌آید در زمان کی‌روش شهر دیگری رفته باشیم. فقط دیدار در مشهد بود که اتفاقات تلخی افتاد و همچنان پاسخگوی آن مسائل هستیم. همه نگران بودند که این مسابقه را به کیش آوردیم ولی الحمدلله خیلی مراقبت شد. شخصا در اتاق مقابل در بودم و ورود و خروج‌ها را نگاه می‌کردم و دیدم که هیچ اتفاقی نیفتاد. ازدحام مشکل بود ولی به خوبی پیش رفت.
تاج اضافه کرد: انتقال مسابقات ملی به دیگر شهرها رویکرد ماست و امروز هم اتفاق خوبی افتاد. در فوتبال ساحلی نیز سه مسابقه را در بوشهر انجام دادیم و در فوتسال هم دو دیدار در شهرستان لار داشتیم. تیم ساحلی ما نیز الان در کیش اردو زده و برای دو مسابقه تدارکاتی به بندرعباس خواهد رفت.
او تاکید کرد: رویکرد فدراسیون انتقال بازی‌ها از تهران به شهرستان‌ها است و می‌توان در اصفهان، تبریز و… هم بازی‌ها را انجام داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا