اقتصادیبورسخبر ویژه

شاخص بورس ۱۴ هزار واحد رشد کرد

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به گزارش پیام فوری به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۴میلیارد و ۳۴۳میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۳۷۹میلیارد تومان در بیش از ۴۴۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۱۴هزار و ۶۵۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۷۶هزار و ۷۲واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، معدنی و صنعتی گل گهر و پالایش نفت بندرعباس شد و در مقابل شرکت‌های گروه دارویی برکت، آسان پرداخت پرشین و آهنگری تراکتورسازی ایران با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۱میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۸۳۴میلیارد تومان در ۲۵۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۴۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۵۴۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فرابورس ایران و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، بیمه کوثر و بیمه تجارت نو بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا