ورزشی

صحبت‌های تن‌هاخ پس از شکست مقابل ناتینگهام‌فارست

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

اریک تن هاخ سرمربی منچستریونایتد معتقد است مصدومیت و بیماری‌ها عامل مهمی در ایجاد شرایط سخت برای تیمش است.به گزارش ایلنا، منچستریونایتد سال ۲۰۲۳ را به تلخی به پایان رساند. تن هاخ در این روزها چهره‌ی محبوبی برای هواداران تیمش نیست، اما معتقد است که عواملی مثل مصدومیت، راه را برای این تیم سخت‌تر کرده.
او بعد از باخت به ناتینگهام‌فارست گفت:
به اندازه کافی خوب نبودیم/
واضح است که نتیجه بسیار ناامید کننده است، من همچنین از عملکرد قبل از نیمه ناامید هستم. باید روی چنین لحظاتی سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کردیم. در نیمه اول موقعیت‌های کمی خلق کردیم، در حالی که باید بیشتر بر آن متمرکز بشویم که راهش سرعت بیشتر در بازی و حرکتمان است.
نیمه دوم بهتر بود/
عملکرد نیمه اول خوب نبود اما نیمه دوم بهتر شدیم. در لحظات بد گل خوردیم.در آن لحظه بازی مال ما بود و برای جلو افتادن تلاش می‌کردیم، اما روی ضد  حمله حریف گل خوردیم. سپس تلاش کردیم و موقعیت هایی داشتیم، همچنین در پایان بازی. بنابراین ما لحظات خود را داشتیم اما برای بردن آن به اندازه کافی خوب نبودیم. ما جنگیدیم و برای پیروزی رفتیم، اما در ضد حمله، ضربه خوردیم. تعریف شکست همین است.
نگرانی های آینده/
وقتی دو گل دریافت می کنید، به عنوان یک تیم، باید بهتر دفاع کنید و در آن لحظه بازی را بخوانید.
بله، اما این بزرگترین نگرانی ما نیست، بلکه خلق موقعیت و گلزنی است. خوشحالم که یک گل به ثمر رساندیم و با موقعیت های خود، در نیمه دوم چند لحظه خوب فوتبالی ایجاد کردیم. از این مساله راضی هستم اما به هرحال باید پیروز هم بشویم.
تاثیر مصدومیت‌ها/
ما هنوز دو ترکیب یکسان در دو بازی پشت هم به میدان نفرستادیم. امروز، دوباره، با از دست دادن راسموس هویلوند، مجبور شدیم تغییر کنیم. هر بار، ما باید تیم خود را عوض کنیم و این به پشتیبانی از روال‌های تیم کمکی نمی‌کند، بنابراین توضیح اینکه چرا اینقدر بی‌ثبات هستیم نیز قابل توضیح است. همچنین ۹ ترکیب مختلف در خط دفاعی امتحان کرده‌ایم، که گمان می‌کنم تقصیرات را به گردن بقیه انداختن برای هواداران خوشایند نیست.  آنها نمی خواهند این را بشنوند. آنها می خواهند که ما برنده شویم و این چیزی است که ما باید به آنها هدیه کنیم.
ما باید پیشرفت کنیم/
رتبه بندی دروغ نمی گوید. ما باید عملکردمان را ثابت کنیم، بنابراین باید بهتر کار کنیم و باید از همان دقیقه اول سرمایه گذاری کنیم.اما من دلایل آن را می دانم و ناامید شدن معنایی ندارد. من باید روی تیمم کار کنم و این کاری است که روز به روز انجام می دهیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا