اجتماعی

ارسال شکوائیه علیه رژیم صهیونیستی به دیوان دادگستری بین‌المللی

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رئیس مرکز وکلا و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: با ارسال شکوائیه به مرکز دیوان دادگستری بین‌المللی (ICC) گام دیگری در حمایت از مردم مظلوم غزه برداشته می‌شود.
حسن عبدلیان‌پور در مراسم گردهمایی وکلای کشور که با حضور ابطحی، دبیرکل کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی و جمعی از وکلا و کارآموزان مرکز، به منظور محکومیت و طرح شکواییه علیه رژیم صهیونیستی تشکیل شده بود گفت: مرکز وکلا اقدامات موثر جهت حمایت از فلسطین داشته است و امروز با حضور وکلای مجرب و ارسال شکوائیه به مرکز دیوان دادگستری بین المللی (ICC) گام دیگری در حمایت از مردم مظلوم غزه برداشته می‌شود.
رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، با تاکید بر اثرگذاری اقدامات رسمی و حقوقی در صحنه‌های بین المللی بیان کرد: نخبگان حقوقی کشور اقدامشان بار و اثرگذاری دارد و می‌تواند توجه افکار عمومی جهان را به سمت جنایات رژیم ظالم صهیونیستی و محکومیت آن ارجاع دهد.
از همین جهت ما در اقدامات و پیگیری‌های خود همانطور که رهبرمعظم انقلاب مطرح کردند مسبب و حامی اصلی این جنایات یعنی آمریکا را مسئول می‌دانیم و در شکواییه‌هایی که امروز تنظیم و ارسال می‌شود این موضوع را مورد توجه قرار می‌دهیم.
عبدلیان پور به کیفیت شکواییه‌های تنظیمی از سوی وکلا اشاره کرد و گفت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، از ۵ شکواییه برتر که از استاندارد‌های حقوقی برخوردار باشد تقدیر بعمل خواهد آمد و جوایز ارزنده‌ای به وکلای منتخب اهدا خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا